Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczeń zdolny w szkole : teoria i praktyka edukacyjna

Autorzy:
Drost-Rudnicka, Małgorzata
Tytuł pełny:
Uczeń zdolny w szkole : teoria i praktyka edukacyjna / Małgorzata Drost-Rudnicka
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 101-113
Uwagi:
Bibliografia na stronie 112
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Dziecko zdolne
Nauczanie
Nauczanie początkowe
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01663caa#a2200325#i#4500
001 3222900846234
003 OLSZT 005
005 20240125114225.0
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Drost-Rudnicka, Małgorzata.
245 1 0 %a Uczeń zdolny w szkole : %b teoria i praktyka edukacyjna / %c Małgorzata Drost-Rudnicka.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 112.
520 8 %a <li>Sylwetka ucznia zdolnego i jego identyfikacja</li><li>Szkoła jako organizactor kształcenia uczniów zdolnych</li><li>Uczeń zdolny w praktyce edukacyjnej - wyniki badania procesu edukacji zdolnych uczniów klas I-III szkoły podstawowej (sondaż przeprowadzony wśród nauczycieli).
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Nauczanie początkowe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 101-113 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846234 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Sylwetka ucznia zdolnego i jego identyfikacja
  • Szkoła jako organizactor kształcenia uczniów zdolnych
  • Uczeń zdolny w praktyce edukacyjnej - wyniki badania procesu edukacji zdolnych uczniów klas I-III szkoły podstawowej (sondaż przeprowadzony wśród nauczycieli).

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz