Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Matematyka : radość odkrywania czy reżim odtwarzania?

Autorzy:
Nowak, Jolanta (pedagogika)
Tytuł pełny:
Matematyka : radość odkrywania czy reżim odtwarzania? / Jolanta Nowak
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 143-152
Uwagi:
Bibliografia na stronie 150-151
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01672caa#a2200313#i#4500
001 3222900846240
003 OLSZT 005
005 20240125114225.2
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Nowak, Jolanta %c (pedagogika).
245 1 0 %a Matematyka : %b radość odkrywania czy reżim odtwarzania? / %c Jolanta Nowak.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 150-151.
520 8 %a Konieczność zmian w obrębie dydaktyki matematyki, społeczne i kontekstowe uwarunkowania rozwoju myślenia matematycznego dziecka w młodszym wieku szkolnym, uczenie w dialogu z nauczycielem i rówieśnikami, budowanie wiedzy w interakcji z przedmiotem poznania, odwołania do świata realnego jako naturalnego kontekstu uczenia się.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 143-152 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846240 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Konieczność zmian w obrębie dydaktyki matematyki, społeczne i kontekstowe uwarunkowania rozwoju myślenia matematycznego dziecka w młodszym wieku szkolnym, uczenie w dialogu z nauczycielem i rówieśnikami, budowanie wiedzy w interakcji z przedmiotem poznania, odwołania do świata realnego jako naturalnego kontekstu uczenia się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz