Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie kreatywności dziecka poprzez działania muzyczne

Autorzy:
Ryczkowska, Alicja
Tytuł pełny:
Wspieranie kreatywności dziecka poprzez działania muzyczne / Alicja Ryczkowska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 247-257
Uwagi:
Bibliografia na stronie 255-256
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Improwizacja muzyczna
Myślenie twórcze
Nauczanie
Wizualizacja (psychologia)
Zastosowanie i wykorzystanie
Metody nauczania
Muzyka (przedmiot szkolny)
Szkoły podstawowe
Nauczanie początkowe
Dziecięce instrumenty perkusyjne
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02203caa#a2200409#i#4500
001 3222900846310
003 OLSZT 005
005 20240125114225.7
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ryczkowska, Alicja.
245 1 0 %a Wspieranie kreatywności dziecka poprzez działania muzyczne / %c Alicja Ryczkowska.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 255-256.
520 8 %a W tekście omówiono ćwiczenia, które mogą być realizowane z dziećmi (w wieku między szóstym/ siódmym a jedenestym/dwunastym rokiem życia) podczas zajęć w placówkach oświatowych i wychowawczych (np. w szkole, w świetlicy środowiskowej itd.). Skoncentrowano się na prostych ćwiczeniach muzycznych, takich jak improwizacja, komponowanie czy wyobrażenia do muzyki, które sprzyjają m.in. uruchamianiu myślenia dywergencyjnego.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Improwizacja muzyczna
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Wizualizacja (psychologia)
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Muzyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Nauczanie początkowe
653 0 0 %a Dziecięce instrumenty perkusyjne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 247-257 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846310 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W tekście omówiono ćwiczenia, które mogą być realizowane z dziećmi (w wieku między szóstym/ siódmym a jedenestym/dwunastym rokiem życia) podczas zajęć w placówkach oświatowych i wychowawczych (np. w szkole, w świetlicy środowiskowej itd.). Skoncentrowano się na prostych ćwiczeniach muzycznych, takich jak improwizacja, komponowanie czy wyobrażenia do muzyki, które sprzyjają m.in. uruchamianiu myślenia dywergencyjnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz