Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poszczególne czynności zawodowe w diagnostyce pedagogicznej nauczycielki przedszkola

Autorzy:
Fodorová, Karin
Hendrychová, Simona (1971- )
Tytuł pełny:
Poszczególne czynności zawodowe w diagnostyce pedagogicznej nauczycielki przedszkola / Karin Fodorová, Simona Hendrychová
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, s. 261-272
Uwagi:
Bibliografia na stronie 271
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Nauczyciele przedszkoli
Praca
Medycyna i zdrowie
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01936caa#a2200361#i#4500
001 3222900846313
003 OLSZT 005
005 20240605200101.1
008 181005s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Fodorová, Karin.
245 1 0 %a Poszczególne czynności zawodowe w diagnostyce pedagogicznej nauczycielki przedszkola / %c Karin Fodorová, Simona Hendrychová.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 271.
520 8 %a Artykuł prezentuje badania, podczas których analizowano, czy i w jaki sposób są przez nauczycieli przedszkoli (Czechy) realizowane czynności związane z diagnozą pedagogiczną dzieci (wykorzystywanie formalnych i nieformalnych metod).<br>Szczególną uwagę zwrócono na fachowość nauczycieli.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
650 9 %a Praca
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
700 1 # %a Hendrychová, Simona %d (1971- ).
773 0 # %i // W: %t Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej, %g s. 261-272 %w xx003655683 %w (NUKAT)vtls003655683 %z ISBN 9788365231079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846313 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł prezentuje badania, podczas których analizowano, czy i w jaki sposób są przez nauczycieli przedszkoli (Czechy) realizowane czynności związane z diagnozą pedagogiczną dzieci (wykorzystywanie formalnych i nieformalnych metod).
Szczególną uwagę zwrócono na fachowość nauczycieli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz