Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyzwanie dla szkolnego polonisty : ocenianie uczniów z dysleksją

Autorzy:
Podemska-Kałuża, Anna
Tytuł pełny:
Wyzwanie dla szkolnego polonisty : ocenianie uczniów z dysleksją / Anna Podemska-Kałuża
Szukaj w:
Polonistyka. - 2018, nr 5, s. 8-13
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Język polski
Efektywność nauczania
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01853caa#a2200301#i#4500
001 3222900846436
003 OLSZT 005
005 20240125114225.7
008 161017s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Podemska-Kałuża, Anna.
245 1 0 %a Wyzwanie dla szkolnego polonisty : %b ocenianie uczniów z dysleksją / %c Anna Podemska-Kałuża.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a Indywidualizacja oceniania uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych. O czym należy pamiętać przed ocenianiem uczniów z dysleksją? Błędy graficzne w pracach uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Jak oceniać dłuższe formy wypowiedzi? Jak poradzić sobie z wydłużaniem czasu podczas form sprawdzających? Co ma wpływ na ocenę sprawdzianu? Oceniać czy nie oceniać prowadzenie zeszytów przedmiotowych? O znaczeniu oceniania uczniów z dysleksją.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Język polski
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Oceny szkolne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2018, nr 5, s. 8-13 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846436 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Indywidualizacja oceniania uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych. O czym należy pamiętać przed ocenianiem uczniów z dysleksją? Błędy graficzne w pracach uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Jak oceniać dłuższe formy wypowiedzi? Jak poradzić sobie z wydłużaniem czasu podczas form sprawdzających? Co ma wpływ na ocenę sprawdzianu? Oceniać czy nie oceniać prowadzenie zeszytów przedmiotowych? O znaczeniu oceniania uczniów z dysleksją.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz