Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocenić, by docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji

Autorzy:
Tomasik, Agnieszka (1972- )
Tytuł pełny:
Ocenić, by docenić : nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / Agnieszka Tomasik
Szukaj w:
Polonistyka. - 2018, nr 5, s. 42-45
Temat:
Oceny szkolne
Psychologia nauczania
Motywacja uczenia się
Zdolności
Rozwój psychofizyczny dziecka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01552caa#a2200265#i#4500
001 3222900846735
003 OLSZT 005
005 20240125114225.9
008 161017s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tomasik, Agnieszka %d (1972- ).
245 1 0 %a Ocenić, by docenić : %b nauczycielskie dylematy w centrum gorących dyskusji o edukacji / %c Agnieszka Tomasik.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
520 8 %a "Zwolennicy konserwatywnej szkoły bronią ocen jak niepodległości, postępowcy chcieliby szkoły bez ocen, które według nich ograniczają potencjał uczniów i odbierają im motywację do nauki".<br>Efekt końcowy czy zdolności? Psychologia sportu w edukacji - "maksymalna indywidualizacja w kontekście celów, jakie określa nauczyciel i stawia sobie uczeń". Ocena a uzdolnienia.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2018, nr 5, s. 42-45 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900846735 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Zwolennicy konserwatywnej szkoły bronią ocen jak niepodległości, postępowcy chcieliby szkoły bez ocen, które według nich ograniczają potencjał uczniów i odbierają im motywację do nauki".
Efekt końcowy czy zdolności? Psychologia sportu w edukacji - "maksymalna indywidualizacja w kontekście celów, jakie określa nauczyciel i stawia sobie uczeń". Ocena a uzdolnienia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz