Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola refleksji w edukacji ekologicznej

Autorzy:
Różańska, Aniela
Tytuł pełny:
Rola refleksji w edukacji ekologicznej / Aniela Różańska
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 12, Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, s. 69-78
Uwagi:
Bibliografia na stronie 77
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Edukacja ekologiczna
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Przedszkola
Edukacja i pedagogika
Biologia
Ochrona środowiska
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01860caa#a2200337#i#4500
001 3222900847588
003 OLSZT 005
005 20240125114226.6
008 181113s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Różańska, Aniela.
245 1 0 %a Rola refleksji w edukacji ekologicznej / %c Aniela Różańska.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 77.
520 8 %a Znaczenie refleksji w procesie poznawania i rozumienia przyrody przez dzieci na przykładzie wybranych zagadnień:<br>- dostrzeganie i rozumienie związków przyczynowo-skutkowych w przyrodzie<br>- rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie<br>- rozwiązywanie problemów przyrodniczych i ekologicznych<br>- interpretacja zjawisk fenologicznych<br>- zrozumienie przez dziecko swojego miejsca w środowisku naturalnym.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Edukacja ekologiczna
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Przedszkola
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Biologia
658 %a Ochrona środowiska
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 12, Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, %g s. 69-78 %w xx004407194 %w (NUKAT)vtls004407194 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788380955189
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847588 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Znaczenie refleksji w procesie poznawania i rozumienia przyrody przez dzieci na przykładzie wybranych zagadnień:
- dostrzeganie i rozumienie związków przyczynowo-skutkowych w przyrodzie
- rozumienie zjawisk zachodzących w przyrodzie
- rozwiązywanie problemów przyrodniczych i ekologicznych
- interpretacja zjawisk fenologicznych
- zrozumienie przez dziecko swojego miejsca w środowisku naturalnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz