Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Globalizacja i parametryzacja w edukacji : upodmiotowienie czy masowość?

propozycja biblioteki
LDR 02365caa#a2200373#i#4500
001 3222900847686
003 OLSZT 005
005 20240125114226.8
008 181114s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Dobrowolska, Barbara %d (1964- ).
245 1 0 %a Globalizacja i parametryzacja w edukacji : %b upodmiotowienie czy masowość? / %c Barbara Dobrowolska.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 88.
520 8 %a Globalizacja a edukacja, media a edukacja><br>Parametryzacja w edukacji i jej konsekwencje - programy nauczania, testy kompetencyjne, kształcenie myślenia konwergencyjnego, zanik postaw twórczych</li><li>Czytelnictwo dzieci i młodzieży - przerost aspektu technicznego i pominięcie podejścia lingwistycznego i psychologicznego w nauce czytania, pozory aspektu krytyczno-twórczego w nauce czytania, niska skuteczność szkoły w rozwijaniu umiejętności i zainteresowań czytelniczych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo dzieci
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
650 9 %a Globalizacja
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Metody badawcze
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Zagrożone człowieczeństwo, T. 3. Od źródeł zagrożeń i patologii do profilaktyki i wsparcia, %g s. 79-88 %w xx003800508 %w (NUKAT)vtls003800508 %z ISBN 9788380950009 %z ISBN 9788378501558 (seria)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847686 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Globalizacja a edukacja, media a edukacja>
Parametryzacja w edukacji i jej konsekwencje - programy nauczania, testy kompetencyjne, kształcenie myślenia konwergencyjnego, zanik postaw twórczych

  • Czytelnictwo dzieci i młodzieży - przerost aspektu technicznego i pominięcie podejścia lingwistycznego i psychologicznego w nauce czytania, pozory aspektu krytyczno-twórczego w nauce czytania, niska skuteczność szkoły w rozwijaniu umiejętności i zainteresowań czytelniczych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz