Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym

Autorzy:
Niemierko, Bolesław (1935- )
Tytuł pełny:
Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym / Bolesław Niemierko
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Sopot : Smak Słowa
ISBN:
9788365731708
Opis fizyczny:
233 strony ; 24 cm
Uwagi:
Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy
Książka przeznaczona dla: psychologów, nauczycieli, studentów pedagogiki, wykładowców pedagogiki, członków komisji egzaminacyjnych, władz szkolnych, nadzoru pedagogicznego
Temat:
Oceny szkolne
Motywacja uczenia się
Egzaminy szkolne
Oceny opisowe
Ocenianie kształtujące
Egzaminy zewnętrzne
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Smak Słowa. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02038cam#a2200373#i#4500
001 3222900847849
003 OLSZT 005
005 20240125114226.5
008 181117s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365731708
035 %a xx004442533
035 %a (NUKAT)vtls004442533
040 %a GD U/AJ %b pol %e PNN %c GD U/AJs %d OLSZT 005
100 1 %a Niemierko, Bolesław %d (1935- ). %e Autor
245 1 0 %a Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym / %c Bolesław Niemierko.
260 # %a Sopot : %b Smak Słowa, %c 2018.
300 %a 233 strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy.
520 8 %a Bezstronność oceny, stopnie szkolne, co oceniamy w szkole, indywidualizacja oceniania, motywacja do uczenia się, źródła motywacji, komentarz do oceny, współdziałanie w edukacji (odbiór oceny szkolnej, komunikacja kompromisowa, portret oceniającego, udział uczniów w ocenianiu), psychologia sukcesu, osiągnięcia rozwojowe uczniów i szkoły, narzędzia diagnozy, cechy oceniania, rola egzaminu zewnętrznego, wspomaganie rozwoju ucznia.
521 8 %a Książka przeznaczona dla: psychologów, nauczycieli, studentów pedagogiki, wykładowców pedagogiki, członków komisji egzaminacyjnych, władz szkolnych, nadzoru pedagogicznego.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Egzaminy szkolne
650 9 %a Oceny opisowe
650 9 %a Ocenianie kształtujące
653 0 0 %a Egzaminy zewnętrzne
710 2 # %a Smak Słowa. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847849 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65731-70-8

Bezstronność oceny, stopnie szkolne, co oceniamy w szkole, indywidualizacja oceniania, motywacja do uczenia się, źródła motywacji, komentarz do oceny, współdziałanie w edukacji (odbiór oceny szkolnej, komunikacja kompromisowa, portret oceniającego, udział uczniów w ocenianiu), psychologia sukcesu, osiągnięcia rozwojowe uczniów i szkoły, narzędzia diagnozy, cechy oceniania, rola egzaminu zewnętrznego, wspomaganie rozwoju ucznia.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181004
Sygnatura:
W 181004 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz