Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuty : konteksty teoretyczne i praktyka

Tytuł pełny:
Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuty : konteksty teoretyczne i praktyka / pod redakcją naukową Ewy Jeżewskiej-Krasnodębskiej i Barbary Skałbani
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Kraków : "Impuls"
ISBN:
9788380952966
Opis fizyczny:
299 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy art
Dla specjalistów z dziedziny medycyny, logopedii, psychologii i pedagogiki, a także nauczycieli, wychowawców i studentów zajmujących się problematyką pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Streszcz. w jęz. ang. przy art
Temat:
Logopedzi - praca
Diagnoza logopedyczna
Osoby jąkające się
Oddychanie - zaburzenia
Dziecko chore na padaczkę - język
Dziecko z FAS - język
Dysleksja i dysgrafia
Nauka czytania
Nauka pisania
Dwujęzyczność
Alergia - pediatria
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego - język
Rak krtani
Afazja
Diagnostyka medyczna
Zespół Aspergera
Chorzy na nowotwory
Język polski (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Szkoły podstawowe
Dziecko z zaburzeniami mowy
Rozwój psychofizyczny dziecka
Korekcja mowy
Wspomaganie rozwoju
Język
Uczniowie klas początkowych
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Jeżewska-Krasnodębska, Ewa. Redaktor
Skałbania, Barbara. Redaktor
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 04499cam#a2200721#i#4500
001 3222900847910
003 OLSZT 005
005 20240125114226.3
008 181121s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380952966
035 %a xx004097606
035 %a (NUKAT)vtls004097606
040 %a WR U/bj %c WR U/bj %d WR U/hb %d WR U/bjs %d KR U/JAKs %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Diagnoza i terapia w pracy logopedy i nauczyciela terapeuty : %b konteksty teoretyczne i praktyka / %c pod redakcją naukową Ewy Jeżewskiej-Krasnodębskiej i Barbary Skałbani.
260 # %a Kraków : %b "Impuls", %c 2017.
300 %a 299 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. przy art.
520 8 %a <li>Diagnoza logopedyczna, diagnoza zespołu Aspergera w ujęciu nowych rozwiązań prawnych, pierwotna afazja postępująca (międzynarodowe kryteria diagnozy), zaburzenia oddychania u osób jąkających się, dzieci z padaczką w obszarze działań logopedy, współpraca psychologa i logopedy w diagnostyce zaburzeń poznawczych i komunikacyjnych dzieci z FASD, współpraca logopedy z innymi specjalistami (na przykładzie Centrum Uśmiechu Dziecka – Montessori w Poznaniu), stan wiedzy z zakresu profilaktyki logopedycznej rodziców dzieci w wieku przedszkolnym, problemy psychoonkologiczne chorego na raka krtani</li><li>Diagnoza i terapia w logopedii pozytywnej, terapia pedagogiczna, dysleksja rozwojowa u dorosłych z zaburzeniami artykulacji, językowe komponenty w nauce, profilaktyce i usuwaniu trudności w czytaniu i pisaniu, technika programowania języka nie tylko na zajęciach logopedycznych, wybrane aspekty nauczania języka polskiego jako obcego w polskiej szkole podstawowej,
520 8 %a kształtowanie się i rozwój mowy dziecka dwujęzycznego, wspomaganie społeczno-emocjonalne ucznia z alergią w środowisku szkolnym, rodzaje zaburzeń mowy u dzieci z dysfunkcjami procesów integracji sensorycznej, sztuka i siła opowiadania – o narracji w terapii pedagogicznej.
521 8 %a Dla specjalistów z dziedziny medycyny, logopedii, psychologii i pedagogiki, a także nauczycieli, wychowawców i studentów zajmujących się problematyką pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
546 %a Streszcz. w jęz. ang. przy art.
650 9 %a Logopedzi %x praca
650 9 %a Diagnoza logopedyczna
650 9 %a Osoby jąkające się
650 9 %a Oddychanie %x zaburzenia
650 9 %a Dziecko chore na padaczkę %x język
650 9 %a Dziecko z FAS %x język
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauka pisania
650 9 %a Dwujęzyczność
650 9 %a Alergia %x pediatria
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego %x język
650 9 %a Rak krtani
650 9 %a Afazja
650 9 %a Diagnostyka medyczna
650 9 %a Zespół Aspergera
650 9 %a Chorzy na nowotwory
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Korekcja mowy
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Język
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
700 1 # %a Jeżewska-Krasnodębska, Ewa. %e Redaktor
700 1 # %a Skałbania, Barbara. %e Redaktor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900847910 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-296-6

  • Diagnoza logopedyczna, diagnoza zespołu Aspergera w ujęciu nowych rozwiązań prawnych, pierwotna afazja postępująca (międzynarodowe kryteria diagnozy), zaburzenia oddychania u osób jąkających się, dzieci z padaczką w obszarze działań logopedy, współpraca psychologa i logopedy w diagnostyce zaburzeń poznawczych i komunikacyjnych dzieci z FASD, współpraca logopedy z innymi specjalistami (na przykładzie Centrum Uśmiechu Dziecka – Montessori w Poznaniu), stan wiedzy z zakresu profilaktyki logopedycznej rodziców dzieci w wieku przedszkolnym, problemy psychoonkologiczne chorego na raka krtani
  • Diagnoza i terapia w logopedii pozytywnej, terapia pedagogiczna, dysleksja rozwojowa u dorosłych z zaburzeniami artykulacji, językowe komponenty w nauce, profilaktyce i usuwaniu trudności w czytaniu i pisaniu, technika programowania języka nie tylko na zajęciach logopedycznych, wybrane aspekty nauczania języka polskiego jako obcego w polskiej szkole podstawowej,

    kształtowanie się i rozwój mowy dziecka dwujęzycznego, wspomaganie społeczno-emocjonalne ucznia z alergią w środowisku szkolnym, rodzaje zaburzeń mowy u dzieci z dysfunkcjami procesów integracji sensorycznej, sztuka i siła opowiadania – o narracji w terapii pedagogicznej.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 181017
    Sygnatura:
    W 181017 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz