Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT®) młodzieży : trening umiejętności

Authors:
Rathus, Jill H
Miller, Alec L
Full title:
Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT®) młodzieży : trening umiejętności / Jill H. Rathus, Alec L. Miller ; tłumaczenie Juliusz Okuniewski ; przedmowa Marsha M Linehan
Publication Year:
copyright 2018
Publisher:
Kraków : Uniwersytet Jagielloński
ISBN:
9788323343530
Publication series:
Psychiatria i Psychoterapia
Physical description:
415, [1] strona : ilustracje ; 28 cm
Publication:
Wydanie I
Notes:
Bibliografia strony 403-408. Indeks
Subject:
Młodzież - psychoterapia
Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT)
Mindfulness
Nastolatki
Psychologia młodzieży
Relacje międzyludzkie
Stres
Uczucia
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Podręcznik
Co-authors:
Okuniewski, Juliusz. Tłumacz
Linehan, Marsha (1943- ). Autor przedmowy
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02878cam#a2200517#i#4500
001 3222900848511
003 OLSZT 005
005 20240125114227.1
008 181204s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323343530
035 %a xx004274782
035 %a (NUKAT)vtls004274782
040 %a OLSZT 003/BK %b pol %e PNN %c OLSZT 003/BKs %d BYDG 020/AMs %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Rathus, Jill H. %e Autor
245 1 0 %a Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT®) młodzieży : %b trening umiejętności / %c Jill H. Rathus, Alec L. Miller ; tłumaczenie Juliusz Okuniewski ; przedmowa Marsha M Linehan.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a DBT® skills manual for adolescents
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Dialectical behavior therapy skills manual for adolescents
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Uniwersytet Jagielloński, %c copyright 2018.
300 %a 415, [1] strona : %b ilustracje ; %c 28 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Psychiatria i Psychoterapia
504 %a Bibliografia strony 403-408. Indeks.
520 8 %a <li>Struktura i strategie treningu umiejętności w terapii dialektyczno-behawioralnej</li><li>Moduły treningu umiejętności<br>- orientacja w zakresie wielorodzinnego treningu umiejętności<br>- umiejętności związane z uważnością<br>- tolerancja dyskomfortu psychicznego<br>- podążanie drogą środkową<br>- umiejętności związane z regulacją emocji<br>- umiejętności związane ze skutecznością interpersonalną</li><li>Materiały treningowe dotyczące umiejętności.
650 9 %a Młodzież %x psychoterapia
650 9 %a Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT)
650 9 %a Mindfulness
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Psychologia młodzieży
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Stres
650 9 %a Uczucia
655 9 %a Podręcznik
658 %a Psychologia
700 1 # %a Miller, Alec L. %e Autor
700 1 # %a Okuniewski, Juliusz. %e Tłumacz
700 1 # %a Linehan, Marsha %d (1943- ). %e Autor przedmowy
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Psychiatria i Psychoterapia
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900848511 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-233-4353-0

  • Struktura i strategie treningu umiejętności w terapii dialektyczno-behawioralnej
  • Moduły treningu umiejętności
    - orientacja w zakresie wielorodzinnego treningu umiejętności
    - umiejętności związane z uważnością
    - tolerancja dyskomfortu psychicznego
    - podążanie drogą środkową
    - umiejętności związane z regulacją emocji
    - umiejętności związane ze skutecznością interpersonalną
  • Materiały treningowe dotyczące umiejętności.

  • Loanable items

    Inventory number:
    KG 181095
    Call number:
    W 181095 Wypożyczalnia
    Condition:
    nowa
    List of possible branches and departments:
    Show list
    Shelving location:
    Lokalizacja
    Unavailable

    We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form