Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metafora - niezwykły "zmysł" człowieka

Autorzy:
Pluta-Wojciechowska, Danuta
Tytuł pełny:
Metafora - niezwykły "zmysł" człowieka / Danuta Pluta-Wojciechowska
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zmysły w komunikacji, s. 33-51
Uwagi:
Bibliografia na stronach 50-51
Streszczenie w jezyku angielskim
Temat:
Językoznawstwo kognitywne
Metafora
Dziecko z zaburzeniami mowy
Język polski
Uczniowie klas początkowych
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01736caa#a2200337#i#4500
001 3222900849724
003 OLSZT 005
005 20240125114227.3
008 181213s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Pluta-Wojciechowska, Danuta.
245 1 0 %a Metafora - niezwykły "zmysł" człowieka / %c Danuta Pluta-Wojciechowska.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 50-51.
520 8 %a <li>Język w ujęciu lingwistyki kognitywnej, "biologia języka", metafora jako zmysł, metafora jako narzędzie tworzenia nowego znaczenia, zdolność do używania metafor</li><li>Rozumienie i tworzenie metafor w świetle badań dzieci w wieku 6-7 i 9-10 lat z zaburzeniami w rozwoju mowy (w zestawieniu z dziećmi bez takich zaburzeń).
546 %a Streszczenie w jezyku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Językoznawstwo kognitywne
650 9 %a Metafora
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Język polski
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Zmysły w komunikacji, %g s. 33-51 %w xx004124547 %w (NUKAT)vtls004124547 %z ISBN 9788377441381
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900849724 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Język w ujęciu lingwistyki kognitywnej, "biologia języka", metafora jako zmysł, metafora jako narzędzie tworzenia nowego znaczenia, zdolność do używania metafor
  • Rozumienie i tworzenie metafor w świetle badań dzieci w wieku 6-7 i 9-10 lat z zaburzeniami w rozwoju mowy (w zestawieniu z dziećmi bez takich zaburzeń).

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz