Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Omówienie badań nad rozwojem i wspomaganiem umiejętności komunikacyjnych

Autorzy:
Olejasz, Joanna Marta
Tytuł pełny:
Omówienie badań nad rozwojem i wspomaganiem umiejętności komunikacyjnych / Joanna Marta Olejasz
Rok wydania:
2017
Szukaj w:
Zmysły w komunikacji, s. 187-206
Uwagi:
Bibliografia na stronie 206
Streszczenie w jezyku angielskim
Temat:
Komunikacja werbalna
Komunikacja symboliczna
Dziecko z niepełnosprawnością
Język dziecka
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01675caa#a2200313#i#4500
001 3222900849755
003 OLSZT 005
005 20240125114227.3
008 181213s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Olejasz, Joanna Marta.
245 1 0 %a Omówienie badań nad rozwojem i wspomaganiem umiejętności komunikacyjnych / %c Joanna Marta Olejasz.
260 # %c 2017.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 206.
520 8 %a W artykule dokonano przeglądu literatury dotyczącej rozwoju i wspomagania umiejętności komunikacyjnych.<br>Autorka omawia pojęcie "komunikacja", kanały komunikacyjne i poziomy kompetencji komunikacyjnej. Opisuje także dziecko niepełnosprawne jako partnera dialogu. Kończy omówieniem trudności komunikacyjnych osób niepełnosprawnych.
546 %a Streszczenie w jezyku angielskim.
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Komunikacja symboliczna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Język dziecka
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Zmysły w komunikacji, %g s. 187-206 %w xx004124547 %w (NUKAT)vtls004124547 %z ISBN 9788377441381
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900849755 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule dokonano przeglądu literatury dotyczącej rozwoju i wspomagania umiejętności komunikacyjnych.
Autorka omawia pojęcie "komunikacja", kanały komunikacyjne i poziomy kompetencji komunikacyjnej. Opisuje także dziecko niepełnosprawne jako partnera dialogu. Kończy omówieniem trudności komunikacyjnych osób niepełnosprawnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz