Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Ile alternatywy w alternatywie?

Authors:
Rudnicki, Paweł
Full title:
Ile alternatywy w alternatywie? / Paweł Rudnicki ; rozm. przepr. Rafał Zalcman
Search in:
Edukacja i Dialog. - 2017, nr 11/12, s. 33-39
Subject:
Nauczanie - metody
Innowacje
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Pedagogika
Pedagogika alternatywna
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Wywiad dziennikarski
Co-authors:
Zalcman, Rafał. Osoba przeprowadzająca wywiad
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01478caa#a2200313#i#4500
001 3222900850139
003 OLSZT 005
005 20240125114228.5
008 181219s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Rudnicki, Paweł.
245 1 0 %a Ile alternatywy w alternatywie? / %c Paweł Rudnicki ; rozm. przepr. Rafał Zalcman.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a Wywiad na temat idei szkół eksperymentalnych i autorskich.
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Pedagogika
653 0 0 %a Pedagogika alternatywna
655 9 %a Wywiad dziennikarski
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Zalcman, Rafał. %e Osoba przeprowadzająca wywiad
773 0 # %i // %t Edukacja i Dialog. - %g 2017, nr 11/12, s. 33-39 %w (OLSZT 005)3222400293735 %x 0866-952X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222900850139 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wywiad na temat idei szkół eksperymentalnych i autorskich.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form