Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy zdolni uczniowie mają swoje miejsce w tradycyjnej szkole?

Autorzy:
Limont, Wiesława (1949- )
Tytuł pełny:
Czy zdolni uczniowie mają swoje miejsce w tradycyjnej szkole? / Wiesława Limont
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Alternatywy w edukacji, s. 151-189
Uwagi:
Bibliografia cytowana i tematyczna, filmografia na stronach 185-189
Temat:
Zdolności
Inteligencje wielorakie
Inteligencja (psychologia)
Dezintegracja pozytywna
Edukacja domowa
Dziecko zdolne
Nauczanie
Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Bibliografia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02406caa#a2200349#i#4500
001 3223000862020
003 OLSZT 005
005 20240125114229.5
008 190125s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Limont, Wiesława %d (1949- ).
245 1 0 %a Czy zdolni uczniowie mają swoje miejsce w tradycyjnej szkole? / %c Wiesława Limont.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia cytowana i tematyczna, filmografia na stronach 185-189.
520 8 %a <li>Definicja zdolności, <i>giftedness</i>, <i>extra inteligent person, everyday genius</i>, brak identyfikacji i ujawnienia zdolności, <i>underachievement</i> - syndrom nieadekwatnych osiągnięć, <i>twice-exeptional</i> - osoby wybitnie zdolne z niepełnosprawnością</li><li>Definicja oświatowa - definicja Komisarza Edukacji USA (Raport Marlanda)</li><li>Koncepcja inteligencji wielorakich Howarda Gardnera, <i>teaching or pedagogical intelligence</i><li>Trójpierścieniowa Koncepcja Zdolności (<i>Three-Ring Conception of Giftedness</i>) Josepha S. Renzulliego</li><li>Koncepcja Roberta J. Sternberga</li><li>Kazimierz Dąbrowski - potencjał rozwojowy</li><li>Mega-Model Rozwoju Talentu (TDMM)</li><li>Strategie kształcenia uczniów zdolnych, przyspieszone kształcenie, wzbogacone kształcenie (wzbogacanie programów edukacyjnych), edukacja domowa.
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Inteligencje wielorakie
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Dezintegracja pozytywna
650 9 %a Edukacja domowa
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
653 0 0 %a Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
655 9 %a Bibliografia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Alternatywy w edukacji, %g s. 151-189 %w xx004337509 %w (NUKAT)vtls004337509 %z ISBN 9788380954403 %z ISBN 9788364286797
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000862020 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Definicja zdolności, giftedness, extra inteligent person, everyday genius, brak identyfikacji i ujawnienia zdolności, underachievement - syndrom nieadekwatnych osiągnięć, twice-exeptional - osoby wybitnie zdolne z niepełnosprawnością
  • Definicja oświatowa - definicja Komisarza Edukacji USA (Raport Marlanda)
  • Koncepcja inteligencji wielorakich Howarda Gardnera, teaching or pedagogical intelligence
  • Trójpierścieniowa Koncepcja Zdolności (Three-Ring Conception of Giftedness) Josepha S. Renzulliego
  • Koncepcja Roberta J. Sternberga
  • Kazimierz Dąbrowski - potencjał rozwojowy
  • Mega-Model Rozwoju Talentu (TDMM)
  • Strategie kształcenia uczniów zdolnych, przyspieszone kształcenie, wzbogacone kształcenie (wzbogacanie programów edukacyjnych), edukacja domowa.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz