Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postawy twórcze versus odtwórcze młodego pokolenia : refleksje na kanwie wybranych idei i badań

Autorzy:
Wysocka, Ewa Katarzyna
Pułka, Jolanta
Tytuł pełny:
Postawy twórcze versus odtwórcze młodego pokolenia : refleksje na kanwie wybranych idei i badań / Ewa Wysocka, Jolanta Pułka
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Alternatywy w edukacji, s. 243-290
Uwagi:
Bibliografia cytowana i tematyczna, na stronach 284-290
Temat:
Transgresja (psychologia)
Twórczość
Wychowanie
Myślenie twórcze
Nauczanie
Uczniowie
Postawy
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Filozofia i etyka
Religia i duchowość
Gatunek / Forma:
Artykuły
Bibliografia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02342caa#a2200409#i#4500
001 3223000862034
003 OLSZT 005
005 20240222200127.2
008 190125s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wysocka, Ewa Katarzyna.
245 1 0 %a Postawy twórcze <i>versus</i> odtwórcze młodego pokolenia : %b refleksje na kanwie wybranych idei i badań / %c Ewa Wysocka, Jolanta Pułka.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia cytowana i tematyczna, na stronach 284-290.
520 8 %a <li>Kreatywność i twórczość a "stary i nowy" system edukacji</li><li>Kreatywność i wspieranie rozwoju osobowości twórczej jako nowy (?) cel edukacji</li><li>Transgresja i twórczość w perspektywie edukacyjnej</li><li>Geneza postaw twórczych, szkoła jako przestrzeń kształtowania postaw transgresyjnych <i>vs</i> marnowania potencjałów ucznia</li><li>Postawy twórcze w karierze edukacyjnej ucznia w świetle wybranych badań - wyniki badań przeprowadzonych na próbie ogólnopolskiej wśród uczniów klas I-III, IV-VI i gimnazjów.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Transgresja (psychologia)
650 9 %a Twórczość
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Postawy
651 9 %a Polska
655 9 %a Bibliografia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Religia i duchowość
700 1 # %a Pułka, Jolanta.
773 0 # %i // W: %t Alternatywy w edukacji, %g s. 243-290 %w xx004337509 %w (NUKAT)vtls004337509 %z ISBN 9788380954403 %z ISBN 9788364286797
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000862034 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Kreatywność i twórczość a "stary i nowy" system edukacji
  • Kreatywność i wspieranie rozwoju osobowości twórczej jako nowy (?) cel edukacji
  • Transgresja i twórczość w perspektywie edukacyjnej
  • Geneza postaw twórczych, szkoła jako przestrzeń kształtowania postaw transgresyjnych vs marnowania potencjałów ucznia
  • Postawy twórcze w karierze edukacyjnej ucznia w świetle wybranych badań - wyniki badań przeprowadzonych na próbie ogólnopolskiej wśród uczniów klas I-III, IV-VI i gimnazjów.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz