Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa

Autorzy:
Świgost, Magdalena
Tytuł pełny:
Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa / Magdalena Świgost
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2018, nr 4, s. 41-50
Uwagi:
Bibliografia na stronie 50
Temat:
Socjologia dzieciństwa
Metodologia
Pedagogika
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01697caa#a2200265#i#4500
001 3223000862818
003 OLSZT 005
005 20240125114230.1
008 190207s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Świgost, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa / %c Magdalena Świgost.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 50.
520 8 %a Podejście mozaikowe według Alison Clark opiera się na dowartościowaniu kompetencji dzieci przeżywających swoje dzieciństwo, będących głównymi podmiotami, dzięki którym "dorosły" badacz pozyskuje wiarygodne źródło informacji. Poniższy artykuł przedstwia ujęcie teoretyczne proponowane przez Clark, które wykorzystała w procesie poszukiwań znaczeń, jakie dzieci w wieku przedszkolnym nadają prawu pozytywnemu współtworzącemu przestrzeń ich dzieciństwa.
650 9 %a Socjologia dzieciństwa
650 9 %a Metodologia
650 9 %a Pedagogika
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2018, nr 4, s. 41-50 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000862818 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Podejście mozaikowe według Alison Clark opiera się na dowartościowaniu kompetencji dzieci przeżywających swoje dzieciństwo, będących głównymi podmiotami, dzięki którym "dorosły" badacz pozyskuje wiarygodne źródło informacji. Poniższy artykuł przedstwia ujęcie teoretyczne proponowane przez Clark, które wykorzystała w procesie poszukiwań znaczeń, jakie dzieci w wieku przedszkolnym nadają prawu pozytywnemu współtworzącemu przestrzeń ich dzieciństwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz