- Autorzy:
- Levitt, Theodore (1925-2006)
- Tytuł pełny:
- Marketing według Teda Levitta / Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz]
- Rok wydania:
- cop. 2008
- Wydawca:
- Gliwice : Helion
- ISBN:
- 9788324609062
- Opis fizyczny:
- 330 stron : ilustracje ; 22 cm
- Uwagi:
- Na s. tyt. i okł.: "Ponadczasowa klasyka marketingu: Innowacyjne naśladownictwo. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu. Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie". Globalizacja rynków. Reklama: "poezja dopasowania"
Na s. tyt. i okł.: "Harvard Business School Press"
Indeks - Temat:
- Marketing
- Gatunek / Forma:
- Książki
- Współtwórcy:
- Kanclerz, Anna. Tłumacz
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca - Książka