Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkolna edukacja jako źródło czy profilaktyka zagrożeń w zachowaniu dzieci i młodzieży?

Autorzy:
Olubiński, Andrzej (1950- )
Tytuł pełny:
Szkolna edukacja jako źródło czy profilaktyka zagrożeń w zachowaniu dzieci i młodzieży? / Andrzej Olubiński
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Zagrożenia w rozwoju dzieci i młodzieży. T. 2, Edukacja jako życiowa szansa czy źródło szans utraconych?, s. 17-43
Uwagi:
Bibliografia na stronach 41-43
Temat:
Szkolnictwo
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01685caa#a2200265#i#4500
001 3223000867200
003 OLSZT 005
005 20240125114233.5
008 190325s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Olubiński, Andrzej %d (1950- ). %e Autor
245 1 0 %a Szkolna edukacja jako źródło czy profilaktyka zagrożeń w zachowaniu dzieci i młodzieży? / %c Andrzej Olubiński.
260 # %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 41-43.
520 8 %a Rola edukacji we współczesnym świecie zdominowanym przez neoliberalną ideologię. Związki pomiędzy edukacją, wykształceniem a demokracją. Funkcjonowanie współczesnych instytucji edukacyjnych. Dostęp do edukacji, która miałaby charakter chroniący, wzmacniający, wyzwalający oraz rozwijający potencjalne siły oraz możliwości tkwiące w każdej istocie ludzkiej.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Zagrożenia w rozwoju dzieci i młodzieży. T. 2, Edukacja jako życiowa szansa czy źródło szans utraconych?, %g s. 17-43 %w xx004496828 %w (NUKAT)vtls004496828 %z ISBN 9788381000987
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867200 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rola edukacji we współczesnym świecie zdominowanym przez neoliberalną ideologię. Związki pomiędzy edukacją, wykształceniem a demokracją. Funkcjonowanie współczesnych instytucji edukacyjnych. Dostęp do edukacji, która miałaby charakter chroniący, wzmacniający, wyzwalający oraz rozwijający potencjalne siły oraz możliwości tkwiące w każdej istocie ludzkiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz