Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Scenariusze lekcji na temat dyskryminacji

Authors:
Waryszak-Lubaś, Klaudia
Full title:
Scenariusze lekcji na temat dyskryminacji / Klaudia Waryszak-Lubaś
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2019, luty/marzec, s. 48-54
Notes:
Bibliogr., netogr
Subject:
Stereotyp
Edukacja antydyskryminacyjna - metody
Uprzedzenia
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Scenariusz zajęć
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01450caa#a2200277#i#4500
001 3223000867596
003 OLSZT 005
005 20240125114233.3
008 190326s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Waryszak-Lubaś, Klaudia.
245 1 0 %a Scenariusze lekcji na temat dyskryminacji / %c Klaudia Waryszak-Lubaś.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a <ul><li>Temat: Pierwsze wrażenie (dla klas VI-VII szkoły podstawowej).</li><li>Temat: Historia dwóch chłopców - o stereotypach (dla klas VI-VII szkoły podstawowej).</li><li>Temat: Stereotypy dotyczące danych grup społecznych (dla klas I-II szkoły ponadpodstawowej).</li></ul>
650 9 %a Stereotyp
650 9 %a Edukacja antydyskryminacyjna %x metody
650 9 %a Uprzedzenia
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2019, luty/marzec, s. 48-54 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867596 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Temat: Pierwsze wrażenie (dla klas VI-VII szkoły podstawowej).
  • Temat: Historia dwóch chłopców - o stereotypach (dla klas VI-VII szkoły podstawowej).
  • Temat: Stereotypy dotyczące danych grup społecznych (dla klas I-II szkoły ponadpodstawowej).

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form