Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak zachęcać do czytania : minilekcje dla uczniów gimnazjum i liceum

Autorzy:
Gallagher, Kelly (1958- )
Tytuł pełny:
Jak zachęcać do czytania : minilekcje dla uczniów gimnazjum i liceum / Kelly Gallagher ; tłumaczenie Magdalena Pagińska
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
ISBN:
9788374200639
Seria:
Biblioteka Między Nami
Opis fizyczny:
142, [2] strony : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie drugie
Uwagi:
Poradnik dla nauczycieli - polonistów
Temat:
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja
Czytelnictwo młodzieżowe - popularyzacja
Gimnazja
Język polski (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Szkoły ponadgimnazjalne
Edukacja medialna
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Poradniki i przewodniki
Scenariusz zajęć
Poradnik
Współtwórcy:
Pagińska, Magdalena. Tłumacz
Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03329cam#a2200601#i#4500
001 3223000867707
003 OLSZT 005
005 20240608200213.0
008 190329s2010####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374200639
035 %a xx003947754
035 %a (NUKAT)vtls003947754
040 %a SIEDL 004/HKT %c SIEDL 004/HKT %d SIEDL 004/MS %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Gallagher, Kelly %d (1958- ). %e Autor
245 1 0 %a Jak zachęcać do czytania : %b minilekcje dla uczniów gimnazjum i liceum / %c Kelly Gallagher ; tłumaczenie Magdalena Pagińska.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Reading reasons : motivational mini-lessons for middle and high school
250 %a Wydanie drugie.
260 # %a Gdańsk : %b Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe, %c 2010.
300 %a 142, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Szkoły ponadgimnazjalne
385 %a Gimnazja
385 %a Nauczyciele
490 1 %a Biblioteka Między Nami
520 8 %a Autor książki – doświadczony nauczyciel – stworzył metodę, która pomaga polonistom w dyskretnym i skutecznym kształtowaniu aktywnych postaw czytelniczych. Ćwiczenia zawarte w książce:<li>umiejętnie wskazują uczniom pułapki stojące przed niewprawnym czytelnikiem</.li><li>kształtują umiejętność rozumienia czytanego tekstu</li><li>motywują uczniów do codziennej lektury. Książka została przygotowana tak, by można ją było bez trudu wykorzystać podczas pracy w szkole. Zawarte w publikacji krótkie zestawy ćwiczeń należy stosować w trakcie lekcji jako rozgrzewające przerywniki, które stopniowo przemieniają uczniów w świadomych czytelników.<br>[Źródło: https://gwo.pl]
521 8 %a Poradnik dla nauczycieli - polonistów.
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja
650 9 %a Czytelnictwo młodzieżowe %x popularyzacja
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły ponadgimnazjalne
650 9 %a Edukacja medialna
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Scenariusz zajęć
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Media i komunikacja społeczna
700 1 # %a Pagińska, Magdalena. %e Tłumacz
710 2 # %a Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Biblioteka Między Nami
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000867707 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7420-063-9

Autor książki – doświadczony nauczyciel – stworzył metodę, która pomaga polonistom w dyskretnym i skutecznym kształtowaniu aktywnych postaw czytelniczych.
Ćwiczenia zawarte w książce:

  • umiejętnie wskazują uczniom pułapki stojące przed niewprawnym czytelnikiem
  • kształtują umiejętność rozumienia czytanego tekstu
  • motywują uczniów do codziennej lektury.
    Książka została przygotowana tak, by można ją było bez trudu wykorzystać podczas pracy w szkole. Zawarte w publikacji krótkie zestawy ćwiczeń należy stosować w trakcie lekcji jako rozgrzewające przerywniki, które stopniowo przemieniają uczniów w świadomych czytelników.
    [Źródło: https://gwo.pl]

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 181453
    Sygnatura:
    W 181453 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz