Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 3, Jak rozwijać myślenie długofalowe za pomocą edukacji matematycznej?

Autorzy:
Pisarski, Marek (matematyk)
Tytuł pełny:
Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. Z. 3, Jak rozwijać myślenie długofalowe za pomocą edukacji matematycznej? / Marek Pisarski
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji
ISBN:
9788365967367
9788365967008
9788365967442
Seria:
Matematyka. Zestawy materiałów ; cz. 2, zestaw 10
Opis fizyczny:
27 stron : ilustracje ; 30 cm
Uwagi:
Oprawa skoroszytowa
Na okładce: Myślenie długofalowe jako proces rozciągnięty w czasie a cele dydaktyczne, myślenie długofalowe i cele strategiczne a strategiczne planowanie, plan rozwijania długofalowego myślenia naszych uczniów
Opis na podstawie okładki
Bibliografia na stronie 27
Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC)
Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka
Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Temat:
Planowanie strategiczne
Matematyka
Nauczanie
Myślenie
Nauczyciele matematyki
Szkolenie zawodowe
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Współtwórcy:
Ośrodek Rozwoju Edukacji. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03824cam#a2200589#ic4500
001 3223000868221
003 OLSZT 005
005 20240608201005.1
008 190404s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365967367 %q zestaw 10
020 %a 9788365967008 %q część 2
020 %a 9788365967442 %q zeszyt 3
035 %a xx004492834
035 %a (NUKAT)vtls004492834
040 %a GD 101/MS %b pol %e PNN %c GD 101/MS %d KIEL 010/TC %d GD U/Doros %d OLSZT 005
100 1 %a Pisarski, Marek %c (matematyk). %e Autor
245 1 0 %a Rozwijanie kompetencji miękkich w edukacji matematycznej w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i szkole ponadpodstawowej. %n Z. 3, %p Jak rozwijać myślenie długofalowe za pomocą edukacji matematycznej? / %c Marek Pisarski.
246 3 0 %a Jak rozwijać myślenie długofalowe za pomocą edukacji matematycznej?
260 # %a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017.
300 %a 27 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
490 1 %a Matematyka. Zestawy materiałów ; %v cz. 2, zestaw 10
500 %a Oprawa skoroszytowa.
500 %a Na okładce: Myślenie długofalowe jako proces rozciągnięty w czasie a cele dydaktyczne, myślenie długofalowe i cele strategiczne a strategiczne planowanie, plan rozwijania długofalowego myślenia naszych uczniów.
500 %a Opis na podstawie okładki.
504 %a Bibliografia na stronie 27.
506 # %a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC).
520 8 %a Zawiera m.in. przykłady projektów dydaktycznych:<li>Przykład 1. Cel długofalowy: <b><font color=008080>Będę umiał stosować matematykę w życiu codziennym. Matematyka powinna mi się przydać. Uczy myślenia, wyciągania wniosków i niepopełniania błędów.</font></b></li><li>Przykład 2. Cel długofalowy: <b><font color=008080>Chcę przygotować się do startu w Olimpiadzie Matematycznej Juniorów, w której wezmę udział za 3 lata. Chcę dostać się do finału i uzyskać tytuł laureata.</font></b></li><li>Przykład 3. Cel długofalowy: <b><font color=008080>Chcę się nauczyć rozwiązywania zadań na dowodzenie. Zadania te świadczą o sporej wiedzy matematycznej i niewielu absolwentów liceów i techników radzi sobie z nimi.</font></b>
521 8 %a Zestawy materiałów dla nauczycieli szkół ćwiczeń - matematyka.
536 %a Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
650 9 %a Planowanie strategiczne
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Nauczyciele matematyki
650 9 %a Szkolenie zawodowe
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
658 %a Psychologia
710 2 # %a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Matematyka: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 2, zestaw 10
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000868221 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65967-44-2 %q zeszyt 3
920 %a ISBN 978-83-65967-00-8 %q część 2
920 %a ISBN 978-83-65967-36-7 %q zestaw 10

Zawiera m.in. przykłady projektów dydaktycznych:

  • Przykład 1. Cel długofalowy: Będę umiał stosować matematykę w życiu codziennym. Matematyka powinna mi się przydać. Uczy myślenia, wyciągania wniosków i niepopełniania błędów.
  • Przykład 2. Cel długofalowy: Chcę przygotować się do startu w Olimpiadzie Matematycznej Juniorów, w której wezmę udział za 3 lata. Chcę dostać się do finału i uzyskać tytuł laureata.
  • Przykład 3. Cel długofalowy: Chcę się nauczyć rozwiązywania zadań na dowodzenie. Zadania te świadczą o sporej wiedzy matematycznej i niewielu absolwentów liceów i techników radzi sobie z nimi.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 181406
    Sygnatura:
    W 181406 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz