Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja

Tytuł pełny:
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej
Rok wydania:
© copyright 2019
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN:
9788323345565
9788323399087
Opis fizyczny:
370 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia przy rozdziałach
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
Streszczenia angielskie
Temat:
Społeczeństwo konsumpcyjne
Fandomy
Program telewizyjny
Dzieci
Internet
Kultura audiowizualna
Kultura masowa
Reklama
Środki masowego przekazu
Socjologia i społeczeństwo
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Bogunia-Borowska, Małgorzata. Redaktor
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02737cam#a2200529#i#4500
001 3223000868713
003 OLSZT 005
005 20240125114235.2
008 190416s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323345565
020 %a 9788323399087 %q e-ISBN
035 %a xx004589278
035 %a (NUKAT)vtls004589278
040 %a GD U/MJ %b pol %e PNN %c GD U/MJs %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Współczesny świat dziecka : %b media i konsumpcja / %c pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c © copyright 2019.
300 %a 370 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
520 8 %a <ol style="margin-left: 5px"><li>Dziecko krytycznie i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji.</li><li>Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym.</li><li>Dzieci a filmowe i serialowe światy.</li><li>Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych.</li><li>Praktyki dzieci i dorosłych w internecie.</li><li>Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej.</li></ol>
536 %a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
546 %a Streszczenia angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Społeczeństwo konsumpcyjne
650 9 %a Fandomy
650 9 %a Program telewizyjny
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Internet
650 9 %a Kultura audiowizualna
650 9 %a Kultura masowa
650 9 %a Reklama
650 9 %a Środki masowego przekazu
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Bogunia-Borowska, Małgorzata. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000868713 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-233-4556-5
920 %a ISBN 978-83-233-9908-7 %q e-ISBN

  1. Dziecko krytycznie i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji.
  2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym.
  3. Dzieci a filmowe i serialowe światy.
  4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych.
  5. Praktyki dzieci i dorosłych w internecie.
  6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181526
Sygnatura:
W 181526 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz