Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym

Authors:
Kamińska, Krystyna (pedagogika)
Full title:
Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym / Krystyna Kamińska
Publication Year:
1999
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302071455
Publication series:
Literatura Pedagogiczna
Physical description:
150 stron ; 24 cm
Publication:
Wydanie drugie
Notes:
Bibliografia
Subject:
Nauka czytania
Przedszkola
Gry edukacyjne
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Wydawca pbl
Books
library suggestion
LDR 02395cam#a2200361#i#4500
001 3223000871126
003 OLSZT 005
005 20240125114236.9
008 190520s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8302071455
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
100 1 %a Kamińska, Krystyna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym / %c Krystyna Kamińska.
250 %a Wydanie drugie.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1999.
300 %a 150 stron ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
490 1 %a Literatura Pedagogiczna
504 %a Bibliografia.
520 8 %a <br>- <b>Rozwój dziecka</b> w wieku przedszkolnym - fizyczny, psychiczny, społeczno-emocjonalny <br>- <b>Przegląd metod</b> - syntetyczne (alfabetyczna, fonetyczna, sylabowa), analityczne (wyrazowa, zdaniowa), analityczno-syntetyczne (o charakterze wzrokowym, fonetycznym, funkcjonalnym), globalne<br>- <b>Koncepcje nauki czytania</b> - metoda analityczno-syntetyczna o charakterze funkcjonalnym E. i F. Przyłubskich, metoda barwno-dźwiękowa H. Metery, metoda fonetyczno-literowo-barwna B. Rocławskiego, Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz, wprowadzenie w świat pisma I. Majchrzak, zabawa w czytanie G. Domana, naturalna nauka języka B. Cutting - program nauki czytania powstały z inicjatywy W. Pye (czytanie wspólne, czytanie zespołowe, czytanie samodzielne)<br>- <b>Wspomaganie nauki czytania</b><br>- <b>Nauka czytania w zabawie</b> - propozycje zabaw<br>- <b>Próba adaptacji wybranych fragmentów różnych koncepcji nauki czytania</b>
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Gry edukacyjne
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e Wydawca %e pbl
830 0 %a Literatura Pedagogiczna
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000871126 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-07145-5


- Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym - fizyczny, psychiczny, społeczno-emocjonalny
- Przegląd metod - syntetyczne (alfabetyczna, fonetyczna, sylabowa), analityczne (wyrazowa, zdaniowa), analityczno-syntetyczne (o charakterze wzrokowym, fonetycznym, funkcjonalnym), globalne
- Koncepcje nauki czytania - metoda analityczno-syntetyczna o charakterze funkcjonalnym E. i F. Przyłubskich, metoda barwno-dźwiękowa H. Metery, metoda fonetyczno-literowo-barwna B. Rocławskiego, Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz, wprowadzenie w świat pisma I. Majchrzak, zabawa w czytanie G. Domana, naturalna nauka języka B. Cutting - program nauki czytania powstały z inicjatywy W. Pye (czytanie wspólne, czytanie zespołowe, czytanie samodzielne)
- Wspomaganie nauki czytania
- Nauka czytania w zabawie - propozycje zabaw
- Próba adaptacji wybranych fragmentów różnych koncepcji nauki czytania

Loanable items

Inventory number:
KG 181555
Call number:
W 181555 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form