Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Karapuda, Julia Magdalena
Tytuł pełny:
Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej / Julia Magdalena Karapuda
Szukaj w:
Nauczyciel i Szkoła. - 2018, nr 3, s. 81-94
Uwagi:
Bibliografia na stronie 93-94
Streszczenie angielskie
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Nauczyciele
Uczniowie
Spostrzeganie
Komunikacja niewerbalna
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Etnologia i antropologia kulturowa
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02279caa#a2200361#i#4500
001 3223000871388
003 OLSZT 005
005 20240125114237.2
008 190523s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Karapuda, Julia Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej / %c Julia Magdalena Karapuda.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 93-94.
520 8 %a Artykuł zawiera podrozdziały: Młodszy wiek szkolny jako ostatni etap dzieciństwa w rozwoju człowieka a ocenianie zachowania ; Spostrzeganie i ocenianie zachowania - mechanizmy psychologiczne ; Spostrzeganie zachowania - procesy automatyczne, procesy kontrolowane, asocjacja ; Ocenianie zachowania - oceny automatyczne, oddolna integracja danych, tendencyjne sprawdzanie hipotez ; Zjawisko samospełniającego się proroctwa w ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej ; Zakończenie czyli propozycja przeciwdziałania występowaniu deformacji w procesie spostrzegania i oceniania zachowania uczniów.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Spostrzeganie
650 9 %a Komunikacja niewerbalna
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Nauczyciel i Szkoła. - %g 2018, nr 3, s. 81-94 %w (OLSZT 005)3222400294110 %x 1426-9899
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000871388 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera podrozdziały: Młodszy wiek szkolny jako ostatni etap dzieciństwa w rozwoju człowieka a ocenianie zachowania ; Spostrzeganie i ocenianie zachowania - mechanizmy psychologiczne ; Spostrzeganie zachowania - procesy automatyczne, procesy kontrolowane, asocjacja ; Ocenianie zachowania - oceny automatyczne, oddolna integracja danych, tendencyjne sprawdzanie hipotez ; Zjawisko samospełniającego się proroctwa w ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej ; Zakończenie czyli propozycja przeciwdziałania występowaniu deformacji w procesie spostrzegania i oceniania zachowania uczniów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz