Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczenie się odpowiedzialności przez dziecko w wieku przedszkolnym

Autorzy:
Samborska, Iwona
Tytuł pełny:
Uczenie się odpowiedzialności przez dziecko w wieku przedszkolnym / Iwona Samborska
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 1, s. 28-35
Uwagi:
Bibliografia na stronach 34-35
Streszczenie angielskie
Temat:
Postawy
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wychowanie
Biologia
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01931caa#a2200337#i#4500
001 3223000872272
003 OLSZT 005
005 20240215200125.5
008 190429s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Samborska, Iwona. %e Autor
245 1 0 %a Uczenie się odpowiedzialności przez dziecko w wieku przedszkolnym / %c Iwona Samborska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 34-35.
520 8 %a Odpowiedzialność jako kategoria edukacyjna ; Poznawcze, społeczne i moralne podstawy kształtowania się odpowiedzialności ; Treść kategorii odpowiedzialności a uczenie się odpowiedzialności przez dziecko ; Indywidualne i społeczne wyznaczniki konstruowania kategorii odpowiedzialności przez dziecko.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Postawy
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wychowanie
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2019, nr 1, s. 28-35
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000872272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Odpowiedzialność jako kategoria edukacyjna ; Poznawcze, społeczne i moralne podstawy kształtowania się odpowiedzialności ; Treść kategorii odpowiedzialności a uczenie się odpowiedzialności przez dziecko ; Indywidualne i społeczne wyznaczniki konstruowania kategorii odpowiedzialności przez dziecko.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz