Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Segregacja uczniów w perspektywie uzdolnień

Autorzy:
Gierczyk, Marcin
Tytuł pełny:
Segregacja uczniów w perspektywie uzdolnień / Marcin Gierczyk
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Edukacja i społeczeństwo, s. 139-149
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronach 148-149
Temat:
Selekcja szkolna - a dziecko zdolne
Dziecko zdolne - nauczanie - Wielka Brytania - 21 w.
Dziecko zdolne
Nauczanie
Nauczyciele
Polska
Wielka Brytania
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02157caa#a2200349#i#4500
001 3223000872451
003 OLSZT 005
005 20240125114237.7
008 190531s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gierczyk, Marcin. %e Autor
245 1 0 %a Segregacja uczniów w perspektywie uzdolnień / %c Marcin Gierczyk.
260 # %c 2018
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 148-149.
520 8 %a <ul><li>"Każdemu jednakowo - wszystkie dzieci są zdolne" podejście egalitarne do edukacji uczniów zdolnych.</li><li>Zdolność jako forma elitaryzmu - <i>krzywdząca etykieta</i>.</li><li>Omówienie fragmentów wyników badań własnych przeprowadzonych wśród nauczycieli pracujących w trzech szkołach polskich i jednej angielskiej (w Oxfordzie). Analiza porównawcza. Pytanie badawcze: Czy, a jeśli tak, to w jaki sposób skupia się uczniów zdolnych w jednej klasie i jaka jest opinia nauczycieli z Polski i z Anglii na ten temat?</li></ul>
648 9 %a 2001-
650 9 %a Selekcja szkolna %x a dziecko zdolne
650 9 %a Dziecko zdolne %x nauczanie %z Wielka Brytania %y 21 w.
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Nauczyciele
651 9 %a Polska
651 9 %a Wielka Brytania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja i społeczeństwo, %w xx004587661 %w (NUKAT)vtls004587661 %g s. 139-149 %z ISBN 9788323234241
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000872451 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • "Każdemu jednakowo - wszystkie dzieci są zdolne" podejście egalitarne do edukacji uczniów zdolnych.
  • Zdolność jako forma elitaryzmu - krzywdząca etykieta.
  • Omówienie fragmentów wyników badań własnych przeprowadzonych wśród nauczycieli pracujących w trzech szkołach polskich i jednej angielskiej (w Oxfordzie). Analiza porównawcza. Pytanie badawcze: Czy, a jeśli tak, to w jaki sposób skupia się uczniów zdolnych w jednej klasie i jaka jest opinia nauczycieli z Polski i z Anglii na ten temat?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz