Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola szkoły muzycznej w kształtowaniu uczestnictwa w kulturze młodych ludzi

Autorzy:
Labiak, Damian
Tytuł pełny:
Rola szkoły muzycznej w kształtowaniu uczestnictwa w kulturze młodych ludzi / Damian Labiak
Rok wydania:
2018
Szukaj w:
Edukacja i społeczeństwo, s. 191-200
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronie 200
Temat:
Szkolnictwo muzyczne
Uczniowie szkół muzycznych
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01825caa#a2200313#i#4500
001 3223000872660
003 OLSZT 005
005 20240125114238.0
008 190531s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Labiak, Damian. %e Autor
245 1 0 %a Rola szkoły muzycznej w kształtowaniu uczestnictwa w kulturze młodych ludzi / %c Damian Labiak.
260 # %c 2018
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronie 200.
520 8 %a Artykuł zarysowuje konteksty teoretyczne udziału w kulturze oraz omawia wyniki badań własnych. Rolę szkoły muzycznej w kształtowaniu uczestnictwa w kulturze zanalizowano metodą indywidualnych przypadków za pomocą wywiadów przeprowadzonych w latach 2017-2018 z sześcioma byłymi i obecnymi uczniami szkół muzycznych w województwie warmińsko-mazurskim w wieku 18-19 lat.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo muzyczne
650 9 %a Uczniowie szkół muzycznych
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Edukacja i społeczeństwo, %w xx004587661 %w (NUKAT)vtls004587661 %g s. 191-200 %z ISBN 9788323234241
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000872660 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zarysowuje konteksty teoretyczne udziału w kulturze oraz omawia wyniki badań własnych. Rolę szkoły muzycznej w kształtowaniu uczestnictwa w kulturze zanalizowano metodą indywidualnych przypadków za pomocą wywiadów przeprowadzonych w latach 2017-2018 z sześcioma byłymi i obecnymi uczniami szkół muzycznych w województwie warmińsko-mazurskim w wieku 18-19 lat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz