Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczeń niewidomy z dysleksją : zarys problemu

Autorzy:
Gindrich, Piotr Alfred
Tytuł pełny:
Uczeń niewidomy z dysleksją : zarys problemu / Piotr Alfred Gindrich
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2019, nr 3, s. 165-174
Uwagi:
Bibliografia na stronach 165 -174
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Dziecko niewidome - rozwój psychofizyczny - zaburzenia
Pismo dla niewidomych
Dziecko niewidome
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01584caa#a2200289#i#4500
001 3223000873462
003 OLSZT 005
005 20240125114238.5
008 190709s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gindrich, Piotr Alfred. %e Autor
245 1 0 %a Uczeń niewidomy z dysleksją : %b zarys problemu / %c Piotr Alfred Gindrich.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronach 165 -174.
520 8 %a Celem artykułu jest przedstawienie wybranych faktów teoretycznych i empirycznych dotyczących dysleksji, mając na uwadze specyficzne zaburzenia czytania i pisania ucznia widzącego i niewidomego posługującego się pismem brajlowskim. Artykuł koncentruje się na głównych zagadnieniach, takich jak: terminologia (przegląd definicji), symptomatologia i etiologia dysleksji.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Dziecko niewidome %x rozwój psychofizyczny %x zaburzenia
650 9 %a Pismo dla niewidomych
650 9 %a Dziecko niewidome
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2019, nr 3, s. 165-174 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000873462 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest przedstawienie wybranych faktów teoretycznych i empirycznych dotyczących dysleksji, mając na uwadze specyficzne zaburzenia czytania i pisania ucznia widzącego i niewidomego posługującego się pismem brajlowskim. Artykuł koncentruje się na głównych zagadnieniach, takich jak: terminologia (przegląd definicji), symptomatologia i etiologia dysleksji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz