Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Klus-Stańska, Dorota
Nowicka, Marzenna
Tytuł pełny:
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej / Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Gdańsk : Harmonia Universalis
ISBN:
9788377440612
Opis fizyczny:
278, [2] s. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. nowe popr. i uzup
Uwagi:
Oznacz. wyd. we wstępie, na s. red.: Wyd. 1 (w Harmonii Universalis)
Bibliogr. s. 264-[279]
Temat:
Pedagogika wczesnoszkolna
Komunikacja werbalna
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Organizacja
Wychowanie przedszkolne
Czytanie
Efektywność nauczania
Matematyka
Pisanie
Polska
Edukacja i pedagogika
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Harmonia Universalis. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02915cam#a2200529#i#4500
001 3223000873727
003 OLSZT 005
005 20240125114238.4
008 190715s2014####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788377440612
035 %a xx002985545
035 %a (NUKAT)vtls002985545
040 %a OLSZT 003/DK %c OLSZT 003/DKs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Klus-Stańska, Dorota. %e Autor
245 1 0 %a Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej / %c Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka.
250 %a Wyd. nowe popr. i uzup.
260 # %a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2014.
300 %a 278, [2] s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
500 %a Oznacz. wyd. we wstępie, na s. red.: Wyd. 1 (w Harmonii Universalis).
504 %a Bibliogr. s. 264-[279].
520 8 %a <ul><li>Czy szkoła rzeczywiście uczy czytać?</li><li>Pisać, czy przepisywać na zajęciach szkolnych.</li><li>Mówić czy zaniemówić - skutki komunikacji w klasie szkolnej.</li><li>Analfabetyzm matematyczny - nieuświadomiony obszar niekompetencji uczniów.</li><li>Problemy z problemami na lekcjach matematyki.</li><li>Przeliczać czy myśleć na matematyce.</li><li>Integracja treści - między naiwnością pedagogiczną a urzędniczym posłuszeństwem.</li><li>Asocjacje słowne - korelacja - integracja, czyli od chaosu do rozwoju wiedzy ucznia.</li><li>W obronie nauczycieli.</li></ul>
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagogika wczesnoszkolna
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Pisanie
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Matematyka
700 1 # %a Nowicka, Marzenna. %e Autor
710 2 # %a Harmonia Universalis. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000873727 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7744-061-2

  • Czy szkoła rzeczywiście uczy czytać?
  • Pisać, czy przepisywać na zajęciach szkolnych.
  • Mówić czy zaniemówić - skutki komunikacji w klasie szkolnej.
  • Analfabetyzm matematyczny - nieuświadomiony obszar niekompetencji uczniów.
  • Problemy z problemami na lekcjach matematyki.
  • Przeliczać czy myśleć na matematyce.
  • Integracja treści - między naiwnością pedagogiczną a urzędniczym posłuszeństwem.
  • Asocjacje słowne - korelacja - integracja, czyli od chaosu do rozwoju wiedzy ucznia.
  • W obronie nauczycieli.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181693
Sygnatura:
W 181693 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz