Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane przestrzenie edukacji ucznia niepełnosprawnego intelektualnie na przykładzie edukacji w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej

Autorzy:
Bełza-Gajdzica, Magdalena
Tytuł pełny:
Wybrane przestrzenie edukacji ucznia niepełnosprawnego intelektualnie na przykładzie edukacji w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej / Magdalena Bełza
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2017, nr 3, s. 3-7
Uwagi:
Artykuł opisuje przestrzeń edukacyjną uczniów z głębszą i głęboką niepełnosprawnością intelektualną na różnych płaszczyznach: Specjalne potrzeby edukacyjne ; Kształcenie pedagogów specjalnych ; Wsparcie państwa, czyli relacje z rządem. Zawiera tabele : Definicje ucznia o specjalnych potrzebach edukacyinych (...) ; Formy kształcenia pedagogów specjalnych (...) ; Relacja rząd - specjaliści w opinii nauczycieli
Bibliografia na stronie 7
Streszczenie angielskie
Temat:
Szkolnictwo specjalne - Czechy
Szkolnictwo specjalne - Wielka Brytania
Pedagodzy specjalni - szkolenie - Polska - 21 w.
Pedagodzy specjalni - szkolenie - Czechy - 21 w.
Pedagodzy specjalni - szkolenie - Wielka Brytania - 21 w.
Szkolnictwo specjalne
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01967caa#a2200337#i#4500
001 3223000878188
003 OLSZT 005
005 20240301200133.9
008 191004s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Bełza-Gajdzica, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Wybrane przestrzenie edukacji ucznia niepełnosprawnego intelektualnie na przykładzie edukacji w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej / %c Magdalena Bełza.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opisuje przestrzeń edukacyjną uczniów z głębszą i głęboką niepełnosprawnością intelektualną na różnych płaszczyznach: Specjalne potrzeby edukacyjne ; Kształcenie pedagogów specjalnych ; Wsparcie państwa, czyli relacje z rządem. Zawiera tabele : Definicje ucznia o specjalnych potrzebach edukacyinych (...) ; Formy kształcenia pedagogów specjalnych (...) ; Relacja rząd - specjaliści w opinii nauczycieli.
504 %a Bibliografia na stronie 7.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Szkolnictwo specjalne %z Czechy
650 9 %a Szkolnictwo specjalne %z Wielka Brytania
650 9 %a Pedagodzy specjalni %x szkolenie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Pedagodzy specjalni %x szkolenie %z Czechy %y 21 w.
650 9 %a Pedagodzy specjalni %x szkolenie %z Wielka Brytania %y 21 w.
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %x 1230-7785 %g 2017, nr 3, s. 3-7 %w (OLSZT 005)3222400294070
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000878188 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz