Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja medialna 3.0 : krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie Big Data i algorytmizacji

Autorzy:
Ptaszek, Grzegorz
Tytuł pełny:
Edukacja medialna 3.0 : krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie Big Data i algorytmizacji / Grzegorz Ptaszek
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN:
9788323345862
9788323399438
Opis fizyczny:
355 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 305-349
Książka dostępna również w wersji elektronicznej w internecie
Wydanie książki dofinansowane przez Akademię Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie subwencja na utrzymanie potencjału badawczego 16.16.430.169
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Edukacja medialna
Społeczeństwo informacyjne
Konwergencja mediów
Big data
Marketing cyfrowy
Dezinformacja
Ochrona danych osobowych
Kompetencje informacyjne
Krytycyzm
Myślenie twórcze
Środki masowego przekazu
Internet
Etyka
Algorytmy
Zastosowanie i wykorzystanie
Media społecznościowe
Socjotechnika
Dostępna również online
Socjologia i społeczeństwo
Filozofia i etyka
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Polityka, politologia, administracja publiczna
Psychologia
#Ibuk Libra
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 05080cam#a2200721#i#4500
001 3223000878213
003 OLSZT 005
005 20240308073724.0
008 191007s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323345862
020 %a 9788323399438 %q e-book
035 %a xx004570578
035 %a (NUKAT)vtls004570578
040 %a Ł U/AC %b pol %e PNN %c Ł U/AC %d Ł U/AC %d KR 93/BZs %d SZCZ U/ML %d WA 14/MBs %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2019
100 1 %a Ptaszek, Grzegorz. %e Autor
245 1 0 %a Edukacja medialna 3.0 : %b krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie Big Data i algorytmizacji / %c Grzegorz Ptaszek.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2019.
300 %a 355 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia na stronach 305-349.
520 8 %a <ul><li>Środowisko mediów cyfrowych:<br>- Technologia. Media. Zaangażowanie.<br>- Danetyzacja i identyfikowalność.</li><li>Od edukacji medialnnej 1.0 do edukacji medialnej 2.0:<br>- Historia i główne zagadnienia edukacji medialnej.<br>- Cele edukacji medialnej.</li><li>Edukacja medialna 3.0. Zarys koncepcji i wybrane zagadnienia:<br>- Edukacja medialna 3.0 - istota i założenia.<br>- Władza korporacji nowomedialnych w sieciach komunikacyjnych.<br>- Platformy medialne jako nowy typ organizacji medialnych - transformacja rynku medialnego.<br>- Dane jako informacja. Wykorzystanie danych w marketingu (<i>data-driven marketing</i>) i profilowanie konsumentów.<br>- Manipulacja treścią. Propaganda komputacyjna jako nowa forma dezinformacji <i>online</i>.</li></ul>
520 8 %a <ul><li>Kluczowe kompetencje użytkownika w obszarze edukacji medialnej 3.0: zarządzanie prywatnością i krytyczne myślenie:<br>- Zarządzanie prywatnością, czyli jak uchronić się przed śledzeniem danych <i>online</i>.<br>- Krytyczne myślenie jako narzędzie demaskowania dezinformacji <i>online</i></li></ul>
530 %a Książka dostępna również w wersji elektronicznej w internecie.
536 %a Wydanie książki dofinansowane przez Akademię Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie subwencja na utrzymanie potencjału badawczego %d 16.16.430.169
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Edukacja medialna
650 9 %a Społeczeństwo informacyjne
650 9 %a Konwergencja mediów
650 9 %a Big data
650 9 %a Marketing cyfrowy
650 9 %a Dezinformacja
650 9 %a Ochrona danych osobowych
650 9 %a Kompetencje informacyjne
650 9 %a Krytycyzm
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Środki masowego przekazu
650 9 %a Internet
650 9 %a Etyka
650 9 %a Algorytmy
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Socjotechnika
653 # # %a Dostępna również online
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
658 %a Psychologia
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000878213 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u https://www.researchgate.net/publication/335971168_Edukacja_medialna_30_Krytyczne_rozumienie_mediow_cyfrowych_w_dobie_Big_Data_i_algorytmizacji %y Książka dostępna również w wersji elektronicznej w serwisie ResearchGate
856 4 # %u https://libra.ibuk.pl/reader/edukacja-medialna-30-krytyczne-rozumienie-mediow-cyfrowych-w-dobie-grzegorz-ptaszek-267929 %y Książka dostępna również w wersji elektronicznej na platformie IBUK Libra. Zapraszamy do Wypożyczalni po kod dostępu.
920 %a ISBN 978-83-233-4586-2
920 %a ISBN 978-83-233-9943-8 %q e-book
990 %a #Ibuk Libra

  • Środowisko mediów cyfrowych:
    - Technologia. Media. Zaangażowanie.
    - Danetyzacja i identyfikowalność.
  • Od edukacji medialnnej 1.0 do edukacji medialnej 2.0:
    - Historia i główne zagadnienia edukacji medialnej.
    - Cele edukacji medialnej.
  • Edukacja medialna 3.0. Zarys koncepcji i wybrane zagadnienia:
    - Edukacja medialna 3.0 - istota i założenia.
    - Władza korporacji nowomedialnych w sieciach komunikacyjnych.
    - Platformy medialne jako nowy typ organizacji medialnych - transformacja rynku medialnego.
    - Dane jako informacja. Wykorzystanie danych w marketingu (data-driven marketing) i profilowanie konsumentów.
    - Manipulacja treścią. Propaganda komputacyjna jako nowa forma dezinformacji online.

  • Kluczowe kompetencje użytkownika w obszarze edukacji medialnej 3.0: zarządzanie prywatnością i krytyczne myślenie:
    - Zarządzanie prywatnością, czyli jak uchronić się przed śledzeniem danych online.
    - Krytyczne myślenie jako narzędzie demaskowania dezinformacji online

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181857
Sygnatura:
WAPB 181857 Wydział Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz