Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O doświadczaniu szkoły : studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

Autorzy:
Martyniuk, Wiesława
Tytuł pełny:
O doświadczaniu szkoły : studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów / Wiesława Martyniuk
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380956117
Opis fizyczny:
300 stron ; 23 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 287-300
Temat:
Szkolnictwo podstawowe
Uczniowie szkół podstawowych
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02195cam#a2200397#i#4500
001 3223000879600
003 OLSZT 005
005 20240125114242.2
008 191024s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380956117
035 %a xx004672378
035 %a (NUKAT)vtls004672378
040 %a WR U/da %b pol %e PNN %c WR U/da %d WR U/hp %d OLSZT 005
100 1 %a Martyniuk, Wiesława. %e Autor
245 1 0 %a O doświadczaniu szkoły : %b studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów / %c Wiesława Martyniuk.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2019.
300 %a 300 stron ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia na stronach 287-300.
520 8 %a Zawiera: Kategorie "doświadczanie" i "szkolna codzienność" w naukach społecznych ; Metafory szkoły jako inspiracja oglądu szkolnej codzienności ; Podstawy metodologiczne badań własnych ; Szkolna codzienność jako przedmiot opisu - rekonstrukcja uczniowskich sposobów doświadczania codziennego bycia w szkole ; Dekonstrukcja uczniowskich konceptualizacji szkolnej codzienności - interpretacja krytyczna.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo podstawowe
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000879600 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-611-7

Zawiera: Kategorie "doświadczanie" i "szkolna codzienność" w naukach społecznych ; Metafory szkoły jako inspiracja oglądu szkolnej codzienności ; Podstawy metodologiczne badań własnych ; Szkolna codzienność jako przedmiot opisu - rekonstrukcja uczniowskich sposobów doświadczania codziennego bycia w szkole ; Dekonstrukcja uczniowskich konceptualizacji szkolnej codzienności - interpretacja krytyczna.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181973
Sygnatura:
W 181973 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz