Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji : standardy dla psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych

Autorzy:
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria
Wiejak, Katarzyna
Filipiak, Maja
Gruszczyńska, Katarzyna Agata
Tytuł pełny:
Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji : standardy dla psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych / Grażyna Krasowicz-Kupis, Katarzyna Wiejak, Maja Filipak, Katarzyna Gruszczyńska
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Gdańsk : Harmonia Universalis
ISBN:
9788377441862
Opis fizyczny:
198 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 167-178
Akty prawne na stronie 179
Temat:
Diagnoza psychologiczna
Psycholodzy
Praca
Psychologia
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Harmonia Universalis. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02360cam#a2200421#i#4500
001 3223000881335
003 OLSZT 005
005 20240605200146.1
008 191121s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788377441862
035 %a xx004701054
035 %a (NUKAT)vtls004701054
040 %a WR U/brk %b pol %e PNN %c WR U/brks %d WR U/hb %d OLSZT 005
100 1 %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria. %e Autor
245 1 0 %a Diagnoza psychologiczna dla potrzeb edukacji : %b standardy dla psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych / %c Grażyna Krasowicz-Kupis, Katarzyna Wiejak, Maja Filipak, Katarzyna Gruszczyńska.
246 3 0 %a Standardy dla psychologów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2019.
300 %a 198 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
504 %a Bibliografia na stronach 167-178.
520 8 %a Zawiera: Cele i konteksty diagnozy psychologicznej ; Standardy etapu I. Rozpoznanie problemu ; Standardy etapu II. Planowanie procesu diagnozy ; Standardy etapu III. Badanie diagnostyczne ; Standardy etapu IV. Opracowanie wyników diagnozy ; Standardy etapów V i VI. Planowanie i wdrożenie interwencji oraz ocena jej efektów i badanie kontrolne ; Kompetencje diagnostyczne psychologa oraz rozwój zawodowy w obszarze diagnozy psychologicznej dla potrzeb edukacji.
546 %a Akty prawne na stronie 179.
650 9 %a Diagnoza psychologiczna
650 9 %a Psycholodzy
650 9 %a Praca
658 %a Psychologia
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
700 1 # %a Wiejak, Katarzyna. %e Autor
700 1 # %a Filipiak, Maja. %e Autor
700 1 # %a Gruszczyńska, Katarzyna Agata. %e Autor
710 2 # %a Harmonia Universalis. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000881335 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7744-186-2

Zawiera: Cele i konteksty diagnozy psychologicznej ; Standardy etapu I. Rozpoznanie problemu ; Standardy etapu II. Planowanie procesu diagnozy ; Standardy etapu III. Badanie diagnostyczne ; Standardy etapu IV. Opracowanie wyników diagnozy ; Standardy etapów V i VI. Planowanie i wdrożenie interwencji oraz ocena jej efektów i badanie kontrolne ; Kompetencje diagnostyczne psychologa oraz rozwój zawodowy w obszarze diagnozy psychologicznej dla potrzeb edukacji.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 181990
Sygnatura:
W 181990 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz