Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gra biblioteczna "Co biblioteka skrywa"

LDR 02245caa#a2200373#i#4500
001 3223000881679
003 OLSZT 005
005 20240125114243.2
008 191015s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kruk-Gruca, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Gra biblioteczna "Co biblioteka skrywa" / %c Anna Kruk-Gruca.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
520 8 %a Artykuł zawiera omówienie gry skierowanej do uczniów w wieku 7-10 lat, która była przeprowadzana w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krakowie. Jej celem było ukazanie "młodemu czytelnikowi i potencjalnemu czytelnikówi zbiorów biblioteki oraz tego, czym dzisiaj zajmuje się bibliotekarz - jakie działania podejmuje w nowoczesnej bibliotece i jakie nowe technologie wykorzystuje w swojej codziennej pracy". Do wykonania zadań wykorzystano m.in. edukacyjny robot Photon, szerokokątny projektor BenQ i okulary VR.
610 2 9 %a Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja (Kraków)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rzeczywistość rozszerzona %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Bibliotekarstwo
650 9 %a Biblioteki pedagogiczne
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Przysposobienie biblioteczne
650 9 %a Szkoły podstawowe
651 9 %a Kraków (woj. małopolskie)
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Biblioteka - Centrum Informacji. - %w (OLSZT 005)3222400293724 %x 1899-4458 %g 2019, nr 4, s. 26-28
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223000881679 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera omówienie gry skierowanej do uczniów w wieku 7-10 lat, która była przeprowadzana w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krakowie. Jej celem było ukazanie "młodemu czytelnikowi i potencjalnemu czytelnikówi zbiorów biblioteki oraz tego, czym dzisiaj zajmuje się bibliotekarz - jakie działania podejmuje w nowoczesnej bibliotece i jakie nowe technologie wykorzystuje w swojej codziennej pracy". Do wykonania zadań wykorzystano m.in. edukacyjny robot Photon, szerokokątny projektor BenQ i okulary VR.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz