Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spory paradygmatyczne oraz społeczne reprezentacje inności i ich konsekwencje dla człowieka w świetle pedagogiki specjalnej

Autorzy:
Michel, Małgorzata (1976- )
Tytuł pełny:
Spory paradygmatyczne oraz społeczne reprezentacje inności i ich konsekwencje dla człowieka w świetle pedagogiki specjalnej / Małgorzata Michel
Rok wydania:
2019
Szukaj w:
Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja, s. 127-142
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronach 140-142
Temat:
Pedagogika specjalna
Pedagogika resocjalizacyjna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01872caa#a2200265#i#4500
001 3223101015663
003 OLSZT 005
005 20240125114245.2
008 200120s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Michel, Małgorzata %d (1976- ). %e Autor
245 1 0 %a Spory paradygmatyczne oraz społeczne reprezentacje inności i ich konsekwencje dla człowieka w świetle pedagogiki specjalnej / %c Małgorzata Michel.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 140-142.
520 8 %a "Rozważania zawarte w niniejszym artykule dotyczą głównie pedagogiki specjalnej, z wachlarzem jej subdyscyplin, ze szczególnym poświęceniem atencji pedagogice resocjalizacyjnej. Sądzę bowiem, iż w niej z całą jaskrawością widoczne są konsekwencje [...] sytuacji niejasności paradygmatycznch dla konkretnego człowieka. Również w zakresie jej zainteresowań zarówno naukowo-teoretycznych, jak i praktycznych widoczna jest ogromna różnorodność osób, z którymi ma do czynienia, które są podmiotem jej zabiegów teoretycznych, metodologicznych i metodycznych" [s. 129].
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Pedagogika resocjalizacyjna
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
773 0 # %i // W: %t Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja, %w xx004658799 %w (NUKAT)vtls004658799 %g s. 127-142 %z ISBN 9788323346005 %z ISBN 9788323399520
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101015663 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

"Rozważania zawarte w niniejszym artykule dotyczą głównie pedagogiki specjalnej, z wachlarzem jej subdyscyplin, ze szczególnym poświęceniem atencji pedagogice resocjalizacyjnej. Sądzę bowiem, iż w niej z całą jaskrawością widoczne są konsekwencje [...] sytuacji niejasności paradygmatycznch dla konkretnego człowieka. Również w zakresie jej zainteresowań zarówno naukowo-teoretycznych, jak i praktycznych widoczna jest ogromna różnorodność osób, z którymi ma do czynienia, które są podmiotem jej zabiegów teoretycznych, metodologicznych i metodycznych" [s. 129].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz