Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czas w kulturze edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością

Autorzy:
Gajdzica, Zenon
Tytuł pełny:
Czas w kulturze edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością / Zenon Gajdzica
Rok wydania:
2019
Szukaj w:
Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja, s. 165-173
Uwagi:
Bibliografia i netografia na stronach 172-173
Temat:
Edukacja włączająca
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych - nauczanie - Polska - 21 w.
Nauczyciele - praca - Polska - 21 w.
Czas
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01960caa#a2200361#i#4500
001 3223101016228
003 OLSZT 005
005 20240125114245.0
008 200120s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gajdzica, Zenon. %e Autor
245 1 0 %a Czas w kulturze edukacji włączającej uczniów z niepełnosprawnością / %c Zenon Gajdzica.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 172-173.
520 8 %a Perspektywy postrzegania i dostrzegania wybranych wymiarów czasu w edukacji włączającej.<br>Deklaracje nauczycieli dotyczące ilości czasu poświęcanego na lekcji uczniowi z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej - prezentacja wyników badań własnych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych %x nauczanie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Czas
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja, %w xx004658799 %w (NUKAT)vtls004658799 %g s. 165-173 %z ISBN 9788323346005 %z ISBN 9788323399520
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101016228 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Perspektywy postrzegania i dostrzegania wybranych wymiarów czasu w edukacji włączającej.
Deklaracje nauczycieli dotyczące ilości czasu poświęcanego na lekcji uczniowi z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej - prezentacja wyników badań własnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz