Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Motywacja uczniów ze SPE a efektywność doradztwa

Authors:
Michalik, Andrzej (prawo)
Full title:
Motywacja uczniów ze SPE a efektywność doradztwa / Andrzej Michalik
Search in:
Dyrektor Szkoły. - 2020, nr 1, s. 50-54
Notes:
Bibliografia na stronie 54
Subject:
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Poradnictwo zawodowe
Nauczanie
Motywacja
Polska
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01604caa#a2200337#i#4500
001 3223101019444
003 OLSZT 005
005 20240125114245.8
008 200122s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Michalik, Andrzej %c (prawo). %e Autor
245 1 0 %a Motywacja uczniów ze SPE a efektywność doradztwa / %c Andrzej Michalik.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 54.
520 8 %a Edukacja wczesnoszkolna ; Motywacja wewnętrzna ; Zespół wspomagający ; Rola rodziców ; Dopasowany system.
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Motywacja
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Dyrektor Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400293554 %x 1230-9508 %g 2020, nr 1, s. 50-54
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101019444 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Edukacja wczesnoszkolna ; Motywacja wewnętrzna ; Zespół wspomagający ; Rola rodziców ; Dopasowany system.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form