Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Diagnoza dziecka z zaburzeniami w rozwoju : konteksty definicyjne

Автори:
Prokosz, Małgorzata (1962- )
Повна назва:
Diagnoza dziecka z zaburzeniami w rozwoju : konteksty definicyjne / Małgorzata Prokosz
Дата публікації:
2019
Шукати в:
Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, s. 15-35
Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, s. 15-35
Зауваження:
Bibliografia na stronach 31-35
Тема:
Diagnoza pedagogiczna
Rozwój psychofizyczny dziecka
Rozwój psychospołeczny
Жанр / Форма:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z pracy zbiorowej
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01661caa#a2200301#i#4500
001 3223101021501
003 OLSZT 005
005 20240125114245.9
008 200205s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Prokosz, Małgorzata %d (1962- ). %e Autor
245 1 0 %a Diagnoza dziecka z zaburzeniami w rozwoju : %b konteksty definicyjne / %c Małgorzata Prokosz.
260 # %c 2019.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
504 %a Bibliografia na stronach 31-35.
520 8 %a Geneza diagnostyki pedagogicznej.<br>Typy diagnoz stosowane współcześnie w praktyce pedagogicznej: Diagnoza społeczna, środowiskowa, rodziny, dydaktyczno-wychowawcza (szkolna), opiekuńczo-wychowawcza, resocjalizacyjna, kliniczno-psychologiczna, medyczna (lekarska).<br>Metody i techniki badań diagnostycznych.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Rozwój psychospołeczny
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
773 0 # %i // W: %t Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, %w xx004749207 %w (NUKAT)vtls004749207 %g s. 15-35 %z ISBN 9788380957428
773 0 # %i // W: %t Dziecko z zaburzeniami w rozwoju, %w (OLSZT 005)3222400126376 %g s. 15-35 %z ISBN 8373085521
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101021501 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Geneza diagnostyki pedagogicznej.
Typy diagnoz stosowane współcześnie w praktyce pedagogicznej: Diagnoza społeczna, środowiskowa, rodziny, dydaktyczno-wychowawcza (szkolna), opiekuńczo-wychowawcza, resocjalizacyjna, kliniczno-psychologiczna, medyczna (lekarska).
Metody i techniki badań diagnostycznych.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр