Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej : raport z badań

Autorzy:
Surma, Barbara
Tytuł pełny:
Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej : raport z badań / Barbara Surma
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2019, nr 2, s. 93-104
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 103-104
Streszczenie angielskie
Temat:
Kompetencje kluczowe - badanie
Kształcenie nauczycieli
Studenci
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Raport z badań
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01700caa#a2200325#i#4500
001 3223101026251
003 OLSZT 005
005 20240125114246.4
008 200219s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Surma, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej : %b raport z badań / %c Barbara Surma.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 103-104.
520 8 %a Celem artykułu jest zaprezentowanie badań pilotażowych przeprowadzonych wśród studentów pedagogiki (przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej). Studenci oceniali swoje kluczowe kompetencje, które uzyskali w trakcie procesu kształcenia.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Kompetencje kluczowe %x badanie
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Studenci
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2019, nr 2, s. 93-104
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101026251 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest zaprezentowanie badań pilotażowych przeprowadzonych wśród studentów pedagogiki (przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej). Studenci oceniali swoje kluczowe kompetencje, które uzyskali w trakcie procesu kształcenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz