Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczycieli klas I-III : raport z badań

Autorzy:
Szczotka, Martyna
Szewczuk, Katarzyna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczycieli klas I-III : raport z badań / Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2019, nr 2, s. 105-120
Uwagi:
Bibliografia na stronie 120
Streszczenie angielskie
Temat:
Metody nauczania
Nauczyciele nauczania początkowego
Metody aktywizujące (pedagogika)
Szkoły podstawowe
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Raport z badań
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01993naa#a2200361#i#4500
001 3223101026254
003 OLSZT 005
005 20240125114246.8
008 200219s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Szczotka, Martyna. %e Autor
245 1 0 %a Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczycieli klas I-III : %b raport z badań / %c Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 120.
520 8 %a Artykuł zawiera wyniki badań przeprowadzonych metodą sondażu diagnostycznego z techniką ankiety, mających na celu poznanie opinii nauczycieli klas I-III na temat stosowania metod wspierania aktywności edukacyjnej uczniów (metod podających, problemowych, eksponujących, praktycznych oraz aktywizujących).
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Szkoły podstawowe
651 9 %a Polska
655 9 %a Raport z badań
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Szewczuk, Katarzyna %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2019, nr 2, s. 105-120
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101026254 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera wyniki badań przeprowadzonych metodą sondażu diagnostycznego z techniką ankiety, mających na celu poznanie opinii nauczycieli klas I-III na temat stosowania metod wspierania aktywności edukacyjnej uczniów (metod podających, problemowych, eksponujących, praktycznych oraz aktywizujących).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz