Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zdolności a porażka szkolna : jaką rolę odgrywa osobowość?

Autorzy:
Referda, Mateusz
Tytuł pełny:
Zdolności a porażka szkolna : jaką rolę odgrywa osobowość? / Mateusz Referda ; [recenzenci prof. dr hab. Maria Ledzińska, prof. dr hab. Andrzej Sękowski]
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN:
9788381800907
Opis fizyczny:
197 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm
Uwagi:
Monografia powstała na podstawie rozprawy doktorskiej
Bibliografia na stronach 160-184
Temat:
Zdolności
Dziecko zdolne
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
Niepowodzenia szkolne
Osobowość
Poczucie własnej skuteczności
Inteligencja emocjonalna
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Współtwórcy:
Ledzińska, Maria. Recenzja
Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02562cam#a2200505#i#4500
001 3223101027451
003 OLSZT 005
005 20240125114246.2
008 200224s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788381800907 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000000497639
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911326379105606
035 %a 991052605075205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2014
046 %k 2019
100 1 %a Referda, Mateusz. %e Autor
245 1 0 %a Zdolności a porażka szkolna : %b jaką rolę odgrywa osobowość? / %c Mateusz Referda ; [recenzenci prof. dr hab. Maria Ledzińska, prof. dr hab. Andrzej Sękowski].
260 # %a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2019.
300 %a 197 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Monografia powstała na podstawie rozprawy doktorskiej.
504 %a Bibliografia na stronach 160-184.
520 8 %a Koncepcje tłumaczące funkcjonalne znaczenie zdolności w zachowaniu człowieka.<br>Związki zachodzące między zdolnościami a porażką szkolną.<br>Metodologia badań własnych przeprowadzonych w 2014 roku wśród uczniów klasy II czterech warszawskich liceów.<br>Znaczenie inteligencji emocjonalnej.<br>Znaczenie poczucia własnej skuteczności w wymiarze szkolnym.<br>Znaczenie lęku przed porażką.<br>Znaczenie nadziei na sukces.<br>Dyskusja wyników.
650 9 %a Zdolności %2 DBN
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się %2 DBN
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %2 DBN
650 9 %a Osobowość %2 DBN
650 9 %a Poczucie własnej skuteczności
650 9 %a Inteligencja emocjonalna
655 9 %a Monografia %2 DBN
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Ledzińska, Maria. %e Recenzja
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101027451 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8180-090-7 (oprawa miękka)

Koncepcje tłumaczące funkcjonalne znaczenie zdolności w zachowaniu człowieka.
Związki zachodzące między zdolnościami a porażką szkolną.
Metodologia badań własnych przeprowadzonych w 2014 roku wśród uczniów klasy II czterech warszawskich liceów.
Znaczenie inteligencji emocjonalnej.
Znaczenie poczucia własnej skuteczności w wymiarze szkolnym.
Znaczenie lęku przed porażką.
Znaczenie nadziei na sukces.
Dyskusja wyników.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182381
Sygnatura:
W 182381 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz