Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. T. 3, Mediatyzacja przestrzeni szkoły - tropy badawcze i implementacje

Full title:
Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. T. 3, Mediatyzacja przestrzeni szkoły - tropy badawcze i implementacje / redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
Publication Year:
2019
Publisher:
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN:
9788366220362
Physical description:
250 stron : fotografie, ilustracje ; 23 cm
Content:
Rozdział I. Cyfrowe pokolenie w refleksji pedagogicznej i badaniach doniesieniowych
Rozdział II. Ucyfrowienie przestrzeni edukacji : propozycje i zapytania

Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 225-247
Współfinansowanie: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn)
Część tekstu w języku rosyjskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach
Subject:
Cyfrowi tubylcy
Kompetencje medialne
Uczniowie
Nauczyciele
Edukacja medialna
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania internetu w edukacji
Zastosowania multimediów w edukacji
Pomoce dydaktyczne
Edukacja i pedagogika
Media i komunikacja społeczna
Genere / Form:
Książki
Publikacje naukowe
Praca zbiorowa
Raport z badań
Co-authors:
Nowicka, Marzenna. Redaktor
Dziekońska, Joanna. Redaktor
Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02785cam#a2200589#i#4500
001 3223101355650
003 OLSZT 005
005 20240125114249.9
008 200416s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2020/7429
020 %a 9788366220362 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000000519223
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911340467505606
035 %a 991052613156705066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %a rus %b eng
045 2 %b d2001 %b d2019
046 %k 2019
245 0 0 %a Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. %n T. 3, %p Mediatyzacja przestrzeni szkoły - tropy badawcze i implementacje / %c redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska.
246 3 0 %a Mediatyzacja przestrzeni szkoły - tropy badawcze i implementacje
260 # %a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2019.
300 %a 250 stron : %b fotografie, ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 225-247.
505 0 # %a Rozdział I. Cyfrowe pokolenie w refleksji pedagogicznej i badaniach doniesieniowych<br>Rozdział II. Ucyfrowienie przestrzeni edukacji : propozycje i zapytania.
536 %a Współfinansowanie: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn)
546 %a Część tekstu w języku rosyjskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
648 9 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Cyfrowi tubylcy %2 DBN
650 9 %a Kompetencje medialne %2 DBN
650 9 %a Uczniowie %2 DBN
650 9 %a Nauczyciele %2 DBN
650 9 %a Edukacja medialna %2 DBN
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Pomoce dydaktyczne %2 DBN
655 9 %a Praca zbiorowa %2 DBN
655 9 %a Raport z badań
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
700 1 # %a Nowicka, Marzenna. %e Redaktor
700 1 # %a Dziekońska, Joanna. %e Redaktor
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101355650 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66220-36-2 %q (oprawa miękka)

Loanable items

Inventory number:
KG 182433
Call number:
W 182433 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Unavailable

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form