Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Za progiem". Wartości edukacyjne uczenia się dzieci w plenerze

Autorzy:
Andrzejewska, Jolanta (pedagogika)
Tytuł pełny:
"Za progiem". Wartości edukacyjne uczenia się dzieci w plenerze / Jolanta Andrzejewska
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 2, s. 42-53
Uwagi:
Bibliografia na stronach 52-53
Streszczenie angielskie
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Przyroda
Zajęcia terenowe
Edukacja ekologiczna
Kompetencje kluczowe
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02277caa#a2200409#i#4500
001 3223101397197
003 OLSZT 005
005 20240125114253.4
008 200623s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2018 %b d2019
046 %k 2020
100 1 %a Andrzejewska, Jolanta %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a "Za progiem". Wartości edukacyjne uczenia się dzieci w plenerze / %c Jolanta Andrzejewska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 52-53.
520 8 %a Zawiera omówienie projektu edukacyjnego "ZA PROGIEM - wyprawy odkrywców" realizowanego w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie, którego istotą było rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów klas I-III poprzez realizację w określonych miejscach edukacyjnych (outdoor education) zadań rozwojowych w czteroosobowych zespołach rówieśniczych (uczenie się we współpracy) i stawianie uczniów w nieoczekiwanych sytuacjach edukacyjnych, m.in. przez wykorzystanie metody tworzenia "wspólnych opowieści". Zadania te miały charakter problemowy i były realizowane w różnych przestrzeniach edukacyjnych, w zróżnicowanych kontekstach naturalnych, społecznych i kulturowych.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Przyroda
650 9 %a Zajęcia terenowe
650 9 %a Edukacja ekologiczna
650 9 %a Kompetencje kluczowe
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 2, s. 42-53
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101397197 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera omówienie projektu edukacyjnego "ZA PROGIEM - wyprawy odkrywców" realizowanego w Instytucie Pedagogiki UMCS w Lublinie, którego istotą było rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów klas I-III poprzez realizację w określonych miejscach edukacyjnych (outdoor education) zadań rozwojowych w czteroosobowych zespołach rówieśniczych (uczenie się we współpracy) i stawianie uczniów w nieoczekiwanych sytuacjach edukacyjnych, m.in. przez wykorzystanie metody tworzenia "wspólnych opowieści". Zadania te miały charakter problemowy i były realizowane w różnych przestrzeniach edukacyjnych, w zróżnicowanych kontekstach naturalnych, społecznych i kulturowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz