Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wczesna edukacja matematyczna w kontekstach narracyjnych i środowisku lokalnym

Authors:
Bilewicz-Kuźnia, Barbara (1971- )
Full title:
Wczesna edukacja matematyczna w kontekstach narracyjnych i środowisku lokalnym / Barbara Bilewicz-Kuźnia
Search in:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 2, s. 54-63
Notes:
Bibliografia i netografia na stronach 62-63
Streszczenie angielskie
Subject:
Nauczanie początkowe
Uczniowie klas początkowych
Matematyka
Myślenie matematyczne
Wyobraźnia przestrzenna
Zabawy konstrukcyjne
Twórczość dzieci i młodzieży
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02310caa#a2200445#i#4500
001 3223101397688
003 OLSZT 005
005 20240125114253.0
008 200624s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b 2018 %b 2019
046 %k 2020
100 1 %a Bilewicz-Kuźnia, Barbara %d (1971- ). %e Autor
245 1 0 %a Wczesna edukacja matematyczna w kontekstach narracyjnych i środowisku lokalnym / %c Barbara Bilewicz-Kuźnia.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 62-63.
520 8 %a Zawiera opis realizacji projektu o charakterze eksperymentu nauczającego, w którym wzięły udział m.in. dzieci w starszym wieku 7-10 lat, ich nauczyciele oraz studenci pedagogiki UMCS w Lublinie. Celem projektu było podniesienie efektów uczenia się dzieci pochodzących ze środowisk wiejskich. Program dydaktyczny projektu stanowiły warsztaty matematyczne "Myśleć jak architekt". Podstawę teoretyczną stanowł projekt amerykańskich badaczy, którzy oceniali efektywność wykorzystania bajek, opowiadań i narracji jako mediów usprawniania rozwoju zdolności przestrzennych.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Myślenie matematyczne
650 9 %a Wyobraźnia przestrzenna
650 9 %a Zabawy konstrukcyjne
650 9 %a Twórczość dzieci i młodzieży
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 2, s. 54-63
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101397688 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera opis realizacji projektu o charakterze eksperymentu nauczającego, w którym wzięły udział m.in. dzieci w starszym wieku 7-10 lat, ich nauczyciele oraz studenci pedagogiki UMCS w Lublinie. Celem projektu było podniesienie efektów uczenia się dzieci pochodzących ze środowisk wiejskich. Program dydaktyczny projektu stanowiły warsztaty matematyczne "Myśleć jak architekt". Podstawę teoretyczną stanowł projekt amerykańskich badaczy, którzy oceniali efektywność wykorzystania bajek, opowiadań i narracji jako mediów usprawniania rozwoju zdolności przestrzennych.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form