- Autorzy:
- Dziedziczak-Foltyn, Agnieszka
Karpińska-Musiał, Beata
Sarnat-Ciastko, Adrianna - Tytuł pełny:
- Tutoring drogą do doskonałości akademickiej : percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019 / Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Beata Karpińska-Musiał, Adrianna Sarnat-Ciastko
- Rok wydania:
- 2020
- Wydawca:
- Kraków : Impuls
- ISBN:
- 9788380958166
- Opis fizyczny:
- 195 stron ; 24 cm
- Wydanie:
- Wydanie I
- Zawartość:
- 1. Wzorce konceptualizowania tutoringu w pedagogice i socjologii edukacji ;
2. Społeczna rola edukacji spersonalizowanej w obliczu transformacji uniwersytetu ;
3. Tutoring jako hybrydowa odmiana dydaktyki akademickiej ;
4. Tutoring akademicki we współczesnych polskich realiach w świetle badań - obserwacje wstępne i postulaty aplikacyjne - Uwagi:
- Bibliografia, netografia na stronach 167-186
Współfinansowanie: Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny (Uniwersytet Łódzki), Katedra Socjologii Sztuki i Edukacji (Uniwersytet Łódzki), Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny (Uniwersytet Gdański), Instytut Anglistyki i Amerykanistyki (Uniwersytet Gdański) - Temat:
- Indywidualizacja (pedagogika)
Tutoring akademicki
Kształcenie
Szkolnictwo wyższe
Jakość kształcenia
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Raport z badań
Opracowanie - Współtwórcy:
- Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
- Książka