Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością i pełnosprawnych w klasach integracyjnych

propozycja biblioteki
LDR 02130caa#a2200469#i#4500
001 3223101401741
003 OLSZT 005
005 20240125114253.9
008 200703s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 0 %b d2017
046 %k 2020
100 1 %a Rozenbajgier, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością i pełnosprawnych w klasach integracyjnych / %c Małgorzata Rozenbajgier.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 69-70.
520 8 %a Zawiera omówienie wyników badań, których celem było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, jakie jest funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością oraz uczniów pełnosprawnych w klasach integracyjnych. W badaniach sondażowych uczestniczyli uczniowie z terenu Małopolski.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Specjalne potrzeby edukacyjne
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Odrzucenie rówieśnicze
650 9 %a Wykluczenie społeczne
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 4, s. 59-70
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101401741 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera omówienie wyników badań, których celem było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, jakie jest funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością oraz uczniów pełnosprawnych w klasach integracyjnych. W badaniach sondażowych uczestniczyli uczniowie z terenu Małopolski.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz