Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dyrektor szkoły w kilku odsłonach. Refleksje inspirowane obserwacją, lekturą i doświadczeniem

Autorzy:
Rauch, Małgorzata
Tytuł pełny:
Dyrektor szkoły w kilku odsłonach. Refleksje inspirowane obserwacją, lekturą i doświadczeniem / Małgorzata Rauch
Szukaj w:
Kwartalnik Edukacyjny. - 2019, nr 4, s. 3-8
Temat:
Dyrektorzy szkół
Przywództwo edukacyjne
Kompetencje przywódcze
Nauczyciele
Szkoły
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01586caa#a2200337#i#4500
001 3223101412528
003 OLSZT 005
005 20240125114255.4
008 200806s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2019
100 1 %a Rauch, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Dyrektor szkoły w kilku odsłonach. Refleksje inspirowane obserwacją, lekturą i doświadczeniem / %c Małgorzata Rauch.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera refleksję nad znaczeniem funkcji dyrektora we współczesnej szkole. Autorka odpowiada na pytania, jakie cechy powinien mieć "dobry" dyrektor i co oznacza, że dyrektor jest "pierwszym nauczycielem", a także omawia wyzwania dla przywództwa edukacyjnego, jakie niesie współczesność.
650 9 %a Dyrektorzy szkół
650 9 %a Przywództwo edukacyjne
650 9 %a Kompetencje przywódcze
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Szkoły
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %x 1230-7556 %g 2019, nr 4, s. 3-8
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101412528 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję nad znaczeniem funkcji dyrektora we współczesnej szkole. Autorka odpowiada na pytania, jakie cechy powinien mieć "dobry" dyrektor i co oznacza, że dyrektor jest "pierwszym nauczycielem", a także omawia wyzwania dla przywództwa edukacyjnego, jakie niesie współczesność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz