LDR |
|
|
07877cam#a2200961#i#4500 |
001 |
|
|
3223101419698 |
003 |
|
|
OLSZT 005 |
005 |
|
|
20240125114255.7 |
008 |
|
|
200907s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d |
015 |
|
|
%a UWD 2019/33212 |
020 |
|
|
%a 9788365591777 %q (oprawa miękka) : %c egzemplarz bezpłatny |
035 |
|
|
%a (PL)b1000000449979 |
035 |
|
|
%a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911279148305606 |
035 |
|
|
%a 991052570308205066 |
040 |
|
|
%a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %e PNN %d OLSZT 005 |
041 |
0 |
# |
%a pol %b eng |
045 |
2 |
|
%b d2001 %b d2019 |
046 |
|
|
%k 2019 |
245 |
0 |
0 |
%a Edukacja - relacja - zabawa : %b wieloaspektowość internetu w wymiarze bezpieczeństwa dzieci i młodzieży : obszary : internet - konteksty społeczne i prawne, internet - wybrane aspekty ochrony dzieci i młodzieży / %c redakcja naukowa Agnieszka Wrońska, Rafał Lew-Starowicz, Anna Rywczyńska ; współpraca Agnieszka Rybińska. |
246 |
3 |
0 |
%a Wieloaspektowość internetu w wymiarze bezpieczeństwa dzieci i młodzieży : %b obszary : internet - konteksty społeczne i prawne, internet - wybrane aspekty ochrony dzieci i młodzieży |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwo FRSE, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 353, [2] strony : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje naukowe |
388 |
2 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Seria Naukowa ; %v t. 6 |
504 |
|
|
%a Bibliografia, netografia na stronach 335-353. |
505 |
8 |
# |
%a 1. Internet - konteksty społeczne i prawne: Młodzież, internet, socjalizacja - w perspektywie współczesnych paradygmatów społecznych / Marek Konopczyński, Filip Konopczyński. Dziecko w sieci zagrożeń - ryzykowne zachowania internetowe dzieci i młodzieży jako wyzwanie dla edukacji / Maciej Tanaś, Sylwia Galanciak. Świat wirtualny miejscem nawiązywania i utrzymywania relacji przez młodzież / Anna Andrzejewska. Wybrane aspekty bezpieczeństwa w sieci w prawodawstwie europejskim i polskim systemie edukacji / Rafał Lew-Starowicz. Od bezpieczeństwa w internecie do obywatelstwa cyfrowego - praktyki i perspektywy / Janice Richardson. Czy młodzi ludzie są cyfrowymi tubylcami? Analiza wybranych wyników badań / Jacek Pyżalski. |
505 |
8 |
# |
%a 2. Internet - wybrane aspekty ochrony dzieci i młodzieży: Prakseologiczny wymiar profilaktyki wobec zagrożeń związanych z aktywnością dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni / Józef Bednarek, Adam Andrzejewski. Jak kształtować bezpieczniejsze zachowania w sieci? / Karol Hopwood. Oblicza prywatności - wyzwania i szanse świadomego uczestnictwa w świecie online / Agnieszka Wrońska, Anna Rywczyńska. Modele biznesowe w grach online i ich wpływ na bezpieczeństwo nieletnich / Anne Matte Thorhauge. Bezpieczne granie / Jeffrey Goldstein. Praktyczne wskazówki dotyczące prawidłowego, nieryzykownego i bezpiecznego dla zdrowia korzystania z technologii interaktywnych / Veronica Samara. Cyberbezpieczeństwo - praktyczne aspekty działań szkoły w programach eTwinning i Erasmus+ / Adam Stępiński, Jolanta Gradowska. |
536 |
|
|
%a Współfinansowanie: Unia Europejska (UE) |
546 |
|
|
%a Streszczenia w języku angielskim przy pracach. |
648 |
|
9 |
%a 2001- %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Internet %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Dzieci %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Młodzież %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Cyfrowi tubylcy |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje medialne %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Cyberbezpieczeństwo %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Edukacja medialna %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN |
650 |
|
9 |
%a Internet rzeczy |
650 |
|
9 |
%a Społeczeństwo informacyjne |
650 |
|
9 |
%a Prawo do prywatności |
650 |
|
9 |
%a Cyberprzemoc |
650 |
|
9 |
%a Erotomania internetowa |
650 |
|
9 |
%a Socjologia młodzieży |
651 |
|
9 |
%a Polska %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Praca zbiorowa %2 DBN |
655 |
|
9 |
%a Raport z badań |
658 |
|
|
%a Media i komunikacja społeczna |
658 |
|
|
%a Socjologia i społeczeństwo |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Wrońska, Agnieszka %c (pedagogika). %e Redaktor |
700 |
1 |
# |
%a Lew-Starowicz, Rafał. %e Redaktor |
700 |
1 |
# |
%a Rywczyńska, Anna. %e Redaktor |
700 |
1 |
# |
%a Rybińska, Agnieszka %c (edukacja). %e Redaktor |
700 |
1 |
# |
%a Konopczyński, Marek. %t Młodzież, internet, socjalizacja - w perspektywie współczesnych paradygmatów społecznych |
700 |
1 |
# |
%a Konopczyński, Filip. %t Młodzież, internet, socjalizacja - w perspektywie współczesnych paradygmatów społecznych |
700 |
1 |
# |
%a Tanaś, Maciej. %t Dziecko w sieci zagrożeń - ryzykowne zachowania internetowe dzieci i młodzieży jako wyzwanie dla edukacji |
700 |
1 |
# |
%a Galanciak, Sylwia Agnieszka. %t Dziecko w sieci zagrożeń - ryzykowne zachowania internetowe dzieci i młodzieży jako wyzwanie dla edukacji |
700 |
1 |
# |
%a Andrzejewska, Anna %c (pedagogika). %t Świat wirtualny miejscem nawiązywania i utrzymywania relacji przez młodzież |
700 |
1 |
# |
%a Lew-Starowicz, Rafał. %t Wybrane aspekty bezpieczeństwa w sieci w prawodawstwie eropejskim i w polskim systemie edukacji |
700 |
1 |
# |
%a Richardson, Janice. %t Od bezpieczeństwa w internecie do obywatelstwa cyfrowego - praktyki i perspektywy |
700 |
1 |
# |
%a Pyżalski, Jacek Łukasz. %t Czy młodzi ludzie są cyfrowymi tubylcami? Analiza wybranych wyników badań |
700 |
1 |
# |
%a Bednarek, Józef. %t Prakseologiczny wymiar profilaktyki wobec zagrożeń związanych z aktywnością dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni |
700 |
1 |
# |
%a Andrzejewski, Adam (pedagogika). %t Prakseologiczny wymiar profilaktyki wobec zagrożeń związanych z aktywnością dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni |
700 |
1 |
# |
%a Hopwood, Karl. %t Jak kształtować bezpieczne zachowania w sieci? |
700 |
1 |
# |
%a Wrońska, Agnieszka (pedagogika). %t Oblicza prywatności - wyzwania i szanse świadomego uczestnictwa w świecie online |
700 |
1 |
# |
%a Rywczyńska, Anna. %t Oblicza prywatności - wyzwania i szanse świadomego uczestnictwa w świecie online |
700 |
1 |
# |
%a Thorhauge, Anne Mette. %t Modele biznesowe w grach online i ich wpływ na bezpieczeństwo nieletnich |
700 |
1 |
# |
%a Goldstein, Jeffrey. %t Bezpieczne granie |
700 |
1 |
# |
%a Samara, Veronica. %t Praktyczne wskazówki dotyczące prawidłowego, nieryzykownego i bezpiecznego dla zdrowia korzystania z technologii interaktywnych |
700 |
1 |
# |
%a Stępiński, Adam. %t Cyberbezpieczeństwo - praktyczne aspekty działań szkoły w programach eTwinning i Erasmus+ |
700 |
1 |
# |
%a Gradowska, Jolanta. %t Cyberbezpieczeństwo - praktyczne aspekty działań szkoły w programach eTwinning i Erasmus+ |
710 |
2 |
# |
%a Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji. %e Wydawca %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Seria Naukowa - Polsko-Niemiecki Ośrodek Badań nad Dziedzictwem Kulturowym Śląska Stowarzyszenia Historyków Sztuki %v t. 6 |
856 |
4 |
# |
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101419698 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC |
856 |
4 |
# |
%u http://czytelnia.frse.org.pl/edukacja-relacja-zabawa/ %y Wersja elektroniczna książki dostępna na stronie Czytelni Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65591-77-7 (oprawa miękka) : %c egzemplarz bezpłatny |