Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko z ZA w klasie - jak rozmawiać z rodzicami uczniów?

Autorzy:
Kamińska-Holc, Katarzyna
Tytuł pełny:
Dziecko z ZA w klasie - jak rozmawiać z rodzicami uczniów? / Katarzyna Kamińska-Holc
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 114, s. 29-33
Temat:
Kształcenie
Uczniowie
Autyzm
Zespół Aspergera
Rodzice
Pedagodzy
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01818caa#a2200349#i#4500
001 3223101424621
003 OLSZT 005
005 20240125114256.1
008 200922s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kamińska-Holc, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Dziecko z ZA w klasie - jak rozmawiać z rodzicami uczniów? / %c Katarzyna Kamińska-Holc.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera porady dotyczące działań, jakie może podjąć pedagog w sytuacji, aby sprawić, by klasa szkolna była dla dziecka z zespołem Aspergera środowiskiem wspierającym. Autorka proponuje wyposażenie rodziców wszystkich jej uczniów w odpowiednią wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania osoby z ZA.
520 8 %a Zawiera uwagę pod treścią artykułu: W Narzędziowni - scenariusz spotkania z rodzicami uczniów klasy, w której uczy się dziecko z ZA - na stronach 42-47.
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Autyzm
650 9 %a Zespół Aspergera
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Pedagodzy
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020, nr 114, s. 29-33
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101424621 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera porady dotyczące działań, jakie może podjąć pedagog w sytuacji, aby sprawić, by klasa szkolna była dla dziecka z zespołem Aspergera środowiskiem wspierającym. Autorka proponuje wyposażenie rodziców wszystkich jej uczniów w odpowiednią wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania osoby z ZA.

Zawiera uwagę pod treścią artykułu: W Narzędziowni - scenariusz spotkania z rodzicami uczniów klasy, w której uczy się dziecko z ZA - na stronach 42-47.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz